|
סגירת עונה של טי אל וי ו - אומן 17 באילת
|
View this Thread in Original format
| cluBBer |
הייניקן סאנדאנס
הפקת ענק ב
3 - 4 יולי
מסיבת סגירת העונה של
TLV ו OMEN 17
בחוות היען
די ג'יז
Shlomi Zidan
Sahar Z.
ANTONY PEPPA
Nisimiani ???!!!
ASTRIX
Huan
YAHEL
ועוד אחד ,תן לה בהפתעה
יתכן מאד שזה יהיה טיאסטו, אולי לא
אני יודע שהרוב לא יכול לבוא לשם , אבל תנסו בכל זאת
ואל תגידו שלא אמרתי לכם |
|
|
| AnthemFreak |
יווואווו
נראה מסיבה פצצההה
לאיזה גילאים?? |
|
|
| Shahar |
21\22+
במקרה הטוב.....
(לדעתי.....) |
|
|
| Hell_Copter |
אם זה הייניקן סאנדאנס אז נראה לי זה יהיה לבני 18 פלוס...
בכל אופן... לא חושב שזה יצא לפועל מבחינתי בגלל הבגרות בכימיה :( |
|
|
| TTman |
!!!! הלוואי
אם יש למישהו עד פרטים על זה
אז שיפרסם פה בבקשה
תודה |
|
|
| NyKoN |
סעמק
בדיוק שאני שם אז זה לא לגיל
:/ |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by NyKoN
סעמק
בדיוק שאני שם אז זה לא לגיל
:/ |
ראסמי ביאוס
אבל בקטנות
:D |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by cluBBer
הייניקן סאנדאנס
הפקת ענק ב
3 - 4 יולי
מסיבת סגירת העונה של
TLV ו OMEN 17
בחוות היען
די ג'יז
Shlomi Zidan
Sahar Z.
ANTONY PEPPA
Nisimiani ???!!!
ASTRIX
Huan
YAHEL
ועוד אחד ,תן לה בהפתעה
יתכן מאד שזה יהיה טיאסטו, אולי לא
אני יודע שהרוב לא יכול לבוא לשם , אבל תנסו בכל זאת
ואל תגידו שלא אמרתי לכם |
צריך להיות פצצה...
אה ורושמים
Hamoan 17 :) |
|
|
| Sniper |
ליגה!!!
תגיד לי גיל אחי
לי כניראה שלא תיהיה בעיה להיות שם |
|
|
| -CosmicFire- |
סמממק
יש לי יוםהולדת ברביעי אבל עדיין אני לא בגיל :{} |
|
|
| Gil Shwarts |
רוב הסיכויים שזה לא יהיה טיאסטו כי הוא מגיע לכאן כבר חודש הבא
Tiesto & Circulation @ Nitzanim (Chapter 2) |
|
|
| TTman |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
רוב הסיכויים שזה לא יהיה טיאסטו כי הוא מגיע לכאן כבר חודש הבא
Tiesto & Circulation @ Nitzanim (Chapter 2) |
יווווו הלוואי וזה נכון
רק שזה לא יפול על ה 28.7
יווווווווו |
|
|
|
|