return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Hur hittade ni till TA? (pg. 3)
View this Thread in Original format
verminator
vel

sommeren 2000 = kjedelig sommer
satt mye på internett og lasta ned masse mp3 for å spane ut nye låter som jeg kunne ha med på fest og rokke til

plutselig kom ta.com opp da jeg søkte i altavista.. begynte å besøke oftere og oftere

så oppdaget jeg forumet, hang rundt en del måneder uten å regge meg, bare leste.

så i okt/nov elns, regga jeg meg og har vært her siden, selv om jeg ikke har vært så utrolig aktiv her.

the end

of the story

of vermi
DJ Monzoon
Minns att jag letade efter liveset...och så vipps...var jag på TA..:)
Aendy
Reveal lurade hit mig och nu hittar jag inte ut!
ScuL
quote:
Originally posted by Glorie
jasså? jaha där ser man.. trodde du var mer på holländska faktiskt :) :)

jag tror jag hittade hit via doter, men ja e inte säker :) reggade mig ef. ett halvår av bara kikandes ;)

P4z, ahhh cooolt :)


Å det var jag i början. Men inte längre.. Jag har lämnat holländska delen efter jag hade bråk med en av de där medlemmar. Jag har även tänkt på att lämna TA i allmänt, men jag orkade inte eftersom svenska delen rockar fett :D
Pjox
Själv blev man hit "tvingad" av Vizay. Rätt trevligt facktiskt.. :)
mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
... har lovat att klaga på dig varje gång du gör denna felstavningen :p


hehe jag tänker på det ofta...men ibland glömmer jag vilken som är rätt och inte...fattar inte vart det kommer ifrån...brukar vara rätt så vältalig i övrigt...
Endre

eehh...slumpen
Xo|oX
tankade musik från kazaa (va dum man va då, använde inte K-lite :rolleyes: ) å såg i filnamnet... gick in , å va fast!

mitt medlemsnummer e 14567 (kolla fyra sista siffrorna:p )

första månaden ja va här så va d mest för att tanka musik =D men sen när ja kolla runt lite i forumet å hittade funny stuff, då reggade ja mig här oxå... dröjde en ganska bra stund (två månader *skäms* innan ja hittade swe ... men jaja... noobs har vi alla varit =P
mindshooter
quote:
Originally posted by Pjox
Själv blev man hit "tvingad" av Vizay. Rätt trevligt facktiskt.. :)


Fett me jävla välkommen ska du vara! *välkomna*
reveal
quote:
Originally posted by mindshooter
Fett me jävla välkommen ska du vara!


hahaha, det låter inte ens en gång trevligt :p

mindshooter
quote:
Originally posted by reveal
hahaha, det låter inte ens en gång trevligt :p


Thats because you dont speak my language!

i mina trakter det där är det finaste man kan säga till någon jag svääär lääään.
lonne
Det var Koc som visade vägen....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement