|
Hur hittade ni till TA? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| verminator |
vel
sommeren 2000 = kjedelig sommer
satt mye på internett og lasta ned masse mp3 for å spane ut nye låter som jeg kunne ha med på fest og rokke til
plutselig kom ta.com opp da jeg søkte i altavista.. begynte å besøke oftere og oftere
så oppdaget jeg forumet, hang rundt en del måneder uten å regge meg, bare leste.
så i okt/nov elns, regga jeg meg og har vært her siden, selv om jeg ikke har vært så utrolig aktiv her.
the end
of the story
of vermi |
|
|
| DJ Monzoon |
| Minns att jag letade efter liveset...och så vipps...var jag på TA..:) |
|
|
| Aendy |
| Reveal lurade hit mig och nu hittar jag inte ut! |
|
|
| ScuL |
| quote: | Originally posted by Glorie
jasså? jaha där ser man.. trodde du var mer på holländska faktiskt :) :)
jag tror jag hittade hit via doter, men ja e inte säker :) reggade mig ef. ett halvår av bara kikandes ;)
P4z, ahhh cooolt :) |
Å det var jag i början. Men inte längre.. Jag har lämnat holländska delen efter jag hade bråk med en av de där medlemmar. Jag har även tänkt på att lämna TA i allmänt, men jag orkade inte eftersom svenska delen rockar fett :D |
|
|
| Pjox |
| Själv blev man hit "tvingad" av Vizay. Rätt trevligt facktiskt.. :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
... har lovat att klaga på dig varje gång du gör denna felstavningen :p |
hehe jag tänker på det ofta...men ibland glömmer jag vilken som är rätt och inte...fattar inte vart det kommer ifrån...brukar vara rätt så vältalig i övrigt... |
|
|
| Xo|oX |
tankade musik från kazaa (va dum man va då, använde inte K-lite :rolleyes: ) å såg i filnamnet... gick in , å va fast!
mitt medlemsnummer e 14567 (kolla fyra sista siffrorna:p )
första månaden ja va här så va d mest för att tanka musik =D men sen när ja kolla runt lite i forumet å hittade funny stuff, då reggade ja mig här oxå... dröjde en ganska bra stund (två månader *skäms* innan ja hittade swe ... men jaja... noobs har vi alla varit =P |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Pjox
Själv blev man hit "tvingad" av Vizay. Rätt trevligt facktiskt.. :) |
Fett me jävla välkommen ska du vara! *välkomna* |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fett me jävla välkommen ska du vara! |
hahaha, det låter inte ens en gång trevligt :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by reveal
hahaha, det låter inte ens en gång trevligt :p |
Thats because you dont speak my language!
i mina trakter det där är det finaste man kan säga till någon jag svääär lääään. |
|
|
| lonne |
| Det var Koc som visade vägen.... |
|
|
|
|