|
Hur hittade ni till TA? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| SputniQ |
| Det var Xo|oX som visade mig hit ;) |
|
|
| dbl |
| en på icq som gav mig adressen till tranceaddict.com och sen så såg jag att det stod forum i menyn efter ett tag så jag började kolla runt och sen blev jag medlemm... hängde först i dem utländska delarna och production, men sen så begav jag mig hit till den svenska delen :) |
|
|
| Pjox |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Fett me jävla välkommen ska du vara! *välkomna* |
Man tackar, man tackar :D |
|
|
| Xo|oX |
| quote: | Originally posted by SputniQ
Det var Xo|oX som visade mig hit ;) |
hurra för mig:D |
|
|
| robstar |
Inte en aning...
:conf: |
|
|
| St_Andrew |
| Har laddat ner musik härifrån ganska länge men så en dag snacka min forna klasskamrat [Nils] om forumen (hade inte tänkt på dom innan) så då hade jag inge val förutom att hänga på :toocool: |
|
|
| Berggren |
| Jag hittade det genom att en kille från holland sa att jag kunne kolla in denna sidan efter att jag frågat han om han visste nån sida med svensakr som lyssnade på hardstyle, eller om jag var den enda i hela sverige med bra musiksmak :P.. hehe.. men det fanns tydligen fler =) |
|
|
| Dioxys |
ooh :) ännu en berggren här på forumet? släkt med mindshooter? ;)
haha, välkommen till forumet iaf du med! :) |
|
|
| tobo99 |
medlem #30 :D
reggade mig tidigt men la inte ner nått krut på forumet föräns långt senare...
minns faktiskt inte hur jag kom hit, tror det var via irc som jag träffade lite folk som rekommenderade mig |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Tänkte liva upp denna tråden igen för att se hur våra lite mer nyare medlemmar hittade hit... eller dom som inte skrivit än :) |
|
|
|
|