|
Goede prijs voor TT's?
|
View this Thread in Original format
| Acidophilus |
Ik kan uit Duitsland 2 NIEUWE Technics SL1210 M3D'z krijgen voor 500 Euro per stuk.
Is dit een goede prijs hiervoor of weet iemand waar ik ze goedkoper kan krijgen?
ThanX,
Danny |
|
|
| Chicane |
| Ik heb de mijne vorig jaar bij Correct in Rotterdam gekocht, 1090 voor allebei, dus 545 per stuk incl btw |
|
|
| robin |
nieuw zal je ze denk ik niet goedkoper vinden, ik meen dat er een paar weken terug nog steeds advertenties geplaatst werden op marktplaats.nl door een bedrijf uit amsterdam (dichtbij voor jou dus) jeepee's audio ofzo, voor technics (mkll of md3, dat weet ik niet meer) ook voor 500 euro, incl. stanton 500's
check it out
gr
robin
*toch nog een nuttige 500e post :) |
|
|
| ChooChoo |
Ik heb ze uit duitsland voor 488 euro per stuk. Alleen dan zonder cartidges. bij www.musik-service.de. Maar het ligt daar in duitsland allemaal bij 500 euro. dus dat is een relaxte prijs.
grtz |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by robin
nieuw zal je ze denk ik niet goedkoper vinden, ik meen dat er een paar weken terug nog steeds advertenties geplaatst werden op marktplaats.nl door een bedrijf uit amsterdam (dichtbij voor jou dus) jeepee's audio ofzo, voor technics (mkll of md3, dat weet ik niet meer) ook voor 500 euro, incl. stanton 500's
check it out
gr
robin
*toch nog een nuttige 500e post :) |
off topic:
snel je supreme tranceaddict veranderen dan |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by arj1o1
off topic:
snel je supreme tranceaddict veranderen dan |
zou ff niet weten waarin.. en mag ook nog niet, pas na 6 maanden geloof ik, nouja heb ik nog een maand bedenk tijd |
|
|
| Acidophilus |
Bedankt allemaal!
ChooChoo, Ik zie dat ze bij Music Service ook 500 kosten. Had jij een dealtje gesloten dat je ze nog goedkoper hebt?
Vroeg het me af, want zag gister bij MidTown in Amsterdam de 1200 MKII liggen: Meeneemprijs - OP=OP voor 749 Euro.
Geloofde dus eigenlijk niks van die 500 Euro uit Duitsland, maar is dus toch zo.
ThanX! |
|
|
| basd |
Nette prijs, 500 euro per stuk.. Zeker gezien het feit dat je er jarenlang plezier van zal hebben (naar ik mag aannemen..)
Als ik dat geld had toen ik TT's kocht had ik ook wel Technics gekocht.. heb nu gekozen voor een iets goedkopere oplossing (waar ik overigens 100% tevreden mee ben..)
Het is in ieder geval een stuk beter dan eerst crappy TT's kopen en die na een paar maanden inruilen, dan ben je uiteindelijk een stuk duurder uit. |
|
|
| robin |
in duitsland is het vaak goedkoper, is ook zo met pc's.. met dvd's cd's etc ook volgens mij
weet iemand waarom dat is? belastingen ofzo? (in dat geval leve de EU, wordt het hier misschien ook goedkoper (of duurder natuurlijk) |
|
|
| Chicane |
| Duitsland heeft een aantal productie afdelingen en vooral groothandelaren in allerlei electronica, bovendien een lagere BTW en geen milieuheffing op apparatuur geloof ik |
|
|
| jploveparade |
Ik heb er nog enkele thuis staan voor 150 Euro per stuk (van de vrachtwagen gevallen)
Heb je secondenlijm?
:D |
|
|
| Bouma-Bros |
| dieboxhifi waren ze toen ik ze kocht 495,- Ortofon elementen zijn daar ook voor een leuke prijs te krijgen :) |
|
|
|
|