return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Vad ska göras i Sommar?
View this Thread in Original format
SputniQ
Nån annan än jag som har planerat min sommar?
Ska ha en Cykelsemester.
Från Stockholm till Uddevalla. Tar cirka 5-6 dagar :D
Skriv vad ni ska göra i Sommar eller hjälp de som inte vet vad de ska göra i sommar. Hitta på nått åt de stackarna :P
Kongo_kim
nada. jag har så jävla mycket saker och tänka på om framtiden
SputniQ
quote:
Originally posted by Kongo_kim
nada. jag har så jävla mycket saker och tänka på om framtiden


Jobbigt, :(
Orka tänka på ett sommarlov :P
Kongo_kim
quote:
Originally posted by SputniQ
Jobbigt, :(
Orka tänka på ett sommarlov :P


Joo men som man bäddar får man ligga säger man:nervous:
SputniQ
mm.. Som man bäddar får man ligga... Finns en annan bra. "Man får va som man är, när man inte blev som man skulle".
ice_key
Börjar min semester vecka 29 o ska slappa o njuta i 5veckor =o)
SputniQ
hehe.. kan ju försig vara skönt att slappa liote då och då. Men allvarligt grabbar.. Ingen som ska göra nått? Förutom att ligga hemma och sova hela dagarna eller sitta vid datorn 24 timmar om dagen? :P
mindshooter
i början av juli jobbar jag som kolloledare...i början av augusti likaså. Sen blir väl mysteryland i slutat av augusti hoppas jag och lite andra fester under sommaren :)
SputniQ
Ingen som ska sporta eller¨åka nånstans i sommar? Utomlands mm?
ShyTrance
Jag åker iväg till Spanien den 22a me föräldrarna o syskonen.. ska åka bil ner dit... :)
Jag kommer att va utomlands ungefär 4 veckor, sen kommer jag bara va i Sverige antagligen.

cviper
Åker till schweiz med familien (träffa lite folk som man inte sett på ett tag + drar upp till bergen å vandra). Sen drar hela familien till finnland (iofs inte helt säker om jag ska med där).

Sen borda jag väll också jobba vid ngt tillfälle, fast jag ser inte riktigt när jag skulle ha tid :rolleyes:

Och i slutet av sommarlovet (9. augusti) blir det förhoppningsvis streetparade och energy.

:D
Glorie
jobba lite... söka mera jobb.. åka hem till familjen, jobba lite mera...(fy fabian va tråkigt :( å om jag har tur har ja sparat och tjänat ihop nog med pengar för en hollandsresa, en stereo och en ipod.. :) lever knapert nu :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement