|
signaturarkiv (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmmm Mindshooter....fyran kommer ja ihåg.. men hade du inte nian direkt efter det? du skrev ju att du posta dem i kronologisk ordning? :) sammanlagt har ja bara sett, 4, 7, 8 ,9 10 & 11 :)
ja ska iaf be shytrance om lite tips snart :p :p |
det är möjligt..vet inte om jag hade brädan emellan där eller inte...kan ha varit innan....men dom andra som är emellan där har jag inte haft själv :) dom var till andra... |
|
|
| dj_hysterix |
Mind: den sista var skitkul "OMG! This is the holy can of holy water!"
:stongue: :D |
|
|
| Aendy |
Bytte ju nyss så jag drar upp den föregående
 |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
Mind: den sista var skitkul "OMG! This is the holy can of holy water!"
:stongue: :D |
haha den är så jävla fet den där karaffen :) lite internt men men ;) majoriteten av dom som sett den har undrat varför det sitter 2 räkor på sidan av....jävla puckon |
|
|
| Nyx |
[ AVATARS ]
|_ _|_ _|_ _|
[ SIGNATURES ]


|_ _|_ _|_ _|
|
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by mindshooter
haha den är så jävla fet den där karaffen :) lite internt men men ;) majoriteten av dom som sett den har undrat varför det sitter 2 räkor på sidan av....jävla puckon |
hmmmm????? jag undrade?
Nyx, ahhhhh.. ja väntade bara på dig :) |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by Glorie
hmmmm????? jag undrade?
|
haha :D Pucko är inte så dumt som man kan tro..kallar många för puckon ;)
Nyx du har en väldigt speciell stil! Me likes! |
|
|
| ShyTrance |
| Så har jag uppdaterat min signatur igen, nu en sommar signatur :D |
|
|
| WoberT |
gahh tänk om man kunde göra så fina sigs som shytrance.. =)
min har tydligen försvunnit nu. =( |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by WoberT
gahh tänk om man kunde göra så fina sigs som shytrance.. =)
min har tydligen försvunnit nu. =( |
hehe, sparade du inte ner den på ett eget konto? :) awwww, stackars Wobert.. :) den finns nog att leta upp nånstans igen ute i internetdjungeln...ska säga till om ja ser den.. den var ju så fin.. :) iofs kanja har den nersparad.. ska kolla upp det där :)
Jag har oxå en sommarsignatur :D :rolleyes: :cool: |
|
|
| Aendy |
| JayBee... jag fattar inte... din sig... är det typ Bacardisymbolen eller nåt? |
|
|
| Kongo_kim |
| jag har bara haft denna. dom dansande figurerna |
|
|
|
|