|
signaturarkiv (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| MiB |
| har nog bara haft denna =) får bli den ett tag till.. |
|
|
| Vizay |
har fixat en ny sigg...för alla er som då inte fattat att de e den som e min min signatur så här ;)
 |
|
|
| Endre |
bleh, orka hålla på.
|
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Endre
bleh, orka hålla på.
|
hahahhaha... säger killen som bytt signatur flest ggr av oss alla
:stongue: :stongue:
Vizay! .... snygg sig. som f*N... ja trodde det var AVB.. de ere inte va? ;) |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by Glorie
hahahhaha... säger killen som bytt signatur flest ggr av oss alla
:stongue: :stongue:
Vizay! .... snygg sig. som f*N... ja trodde det var AVB.. de ere inte va? ;) |
hehe tackar å bockar...klart de e AvB i siggen...vem annars ? ;)
btw. slängde ihop den på mindre än 15 min *skryta* :p |
|
|
| ShyTrance |
ny signatur igen :P
tog en nanosekund *skryta* :P :D |
|
|
| NooN |
| Jag rörde ihop min på 10 dagar *skryta* |
|
|
| St_Andrew |
| Jag har inte rört ihop min alls *skryta* |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by ShyTrance
ny signatur igen :P
tog en nanosekund *skryta* :P :D |
min tog inte heller så lång tid att göra :D :p |
|
|
| JayBee |
| Man blir ju lite avis på era flashiga ziggies men själv är jag för lat för att hitta nånstans att lägga upp en. |
|
|
| St_Andrew |
| nu har även jag skaffat en sig, nån som kan gissa vilken producent jag diggar? :rolleyes: |
|
|
| Glorie |
| NooN och St_Andrew... snygga signaturer :) |
|
|
|
|