return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
DJ Sammy @ Sthlm
View this Thread in Original format
mindshooter
lol






lol....





nåja... han spelar iaf imorgon på Hirschenkeller i Sthlm...annonsen var typ 3 x 3 cm stor i tidningen eller nåt...råkade se den av en händelse hur som hellst...han var iaf reffererad som "Eurokung" och inget annat vilket glädjer mig :) Vem vet, han kanske är grym som DJ?
SteveTranz4ever
Ja vill man ha billiga småmös i dröser ska man ju dra till Hirschen iaf då :p
mindshooter
va säger du, en TA geathering på Hirschen och lite bira ;)
zamson
låter som en god idé mindshooter. Dj sammy är en av mina favoriter... jag menar vilken jäkla låt han gjorde...boys of summer - bästa jag hört på länge...





...
Vizay
kan inte alla dra på sig alpha jackor, buffalos å 2 liter axe å sen gå dit å dansa "plocka äpplen" å "köra bilen" å allt...ja menar man får ju inte sticka ut :p :rolleyes:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
kan inte alla dra på sig alpha jackor, buffalos å 2 liter axe å sen gå dit å dansa "plocka äpplen" å "köra bilen" å allt...ja menar man får ju inte sticka ut :p :rolleyes:
Glöm inte köra running-man heller ;) men passa dig lenn
Aendy
quote:
Originally posted by Vizay
å "köra bilen" å allt...


Jag har alltid trott att den kallas "bära lådor". Dessutom tycker jag det är en rätt skön dansstil hos de som behärskar den. BTW, hellre att folk dansar, oavsett hur de ser ut, än att de står stilla längs väggarna och bara ser på!
mindshooter
sant, dock tror jag inte att det blir jalla jalla kväll där ikväll...snarare lite mer smörälskande e-type typer där :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter
sant, dock tror jag inte att det blir jalla jalla kväll där ikväll...snarare lite mer smörälskande e-type typer där :)


dvs svenne banan o hans polare :) mao ska ja dit...står på gästlistan:eyes: yes box
Connector
Dj sammy är faktiskt en ganska grym dj. Senaste settet jag har med honom DJ Sammy - Minstry of Sound Session-02-28-2003 så lirade han det här.

Intro: "The DJ"
Energy 52 - Café Del Mar [Marco V. Remix]
Jas Van Houten - Heaven's Gate [DJ Danjo & Rob Styles Remix] (with vocals from 'DJ Sammy Dp - Sunlight')
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano [Frank T.R.A.X.X. vs. O.R.G.A.N. Remix]
Paffendorf - Crazy Sexy Marvellous [Hennes & Cold Remix]
Eon - Pocket Damage
Steve Castro - Be As One (with vocals from 'Fatboy Slim - Star 69')
Free State - Release [Dirt Devils Dub] (with 'Zombie Nation - Kernkraft 400' at the beginning)
Camisra vs. Mauro Picotto - Let Me Show You Lizard
DJ Sammy & Yanou feat. Do - Heaven [Simon & Shaker Remix

Grymt mixat med!

zamson
den enda grymma låten jag hitta där va Energy 52 - Café Del Mar [Marco V. Remix] ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by Connector
Dj sammy är faktiskt en ganska grym dj. Senaste settet jag har med honom DJ Sammy - Minstry of Sound Session-02-28-2003 så lirade han det här.

Intro: "The DJ"
Energy 52 - Café Del Mar [Marco V. Remix]
Jas Van Houten - Heaven's Gate [DJ Danjo & Rob Styles Remix] (with vocals from 'DJ Sammy Dp - Sunlight')
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano [Frank T.R.A.X.X. vs. O.R.G.A.N. Remix]
Paffendorf - Crazy Sexy Marvellous [Hennes & Cold Remix]
Eon - Pocket Damage
Steve Castro - Be As One (with vocals from 'Fatboy Slim - Star 69')
Free State - Release [Dirt Devils Dub] (with 'Zombie Nation - Kernkraft 400' at the beginning)
Camisra vs. Mauro Picotto - Let Me Show You Lizard
DJ Sammy & Yanou feat. Do - Heaven [Simon & Shaker Remix

Grymt mixat med!


åfan! låter som ett skämt...men det var det jag misstänkte...att han lirade bättre :) kanske man skulle gått då!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement