return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 
DJ Sammy @ Sthlm
View this Thread in Original format
mindshooter
lol

lol....

n�ja... han spelar iaf imorgon p� Hirschenkeller i Sthlm...annonsen var typ 3 x 3 cm stor i tidningen eller n�t...r�kade se den av en h�ndelse hur som hellst...han var iaf reffererad som "Eurokung" och inget annat vilket gl�djer mig :) Vem vet, han kanske �r grym som DJ?
SteveTranz4ever
Ja vill man ha billiga sm�m�s i dr�ser ska man ju dra till Hirschen iaf d� :p
mindshooter
va s�ger du, en TA geathering p� Hirschen och lite bira ;)
zamson
l�ter som en god id� mindshooter. Dj sammy �r en av mina favoriter... jag menar vilken j�kla l�t han gjorde...boys of summer - b�sta jag h�rt p� l�nge...

...
Vizay
kan inte alla dra p� sig alpha jackor, buffalos � 2 liter axe � sen g� dit � dansa "plocka �pplen" � "k�ra bilen" � allt...ja menar man f�r ju inte sticka ut :p :rolleyes:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
kan inte alla dra p� sig alpha jackor, buffalos � 2 liter axe � sen g� dit � dansa "plocka �pplen" � "k�ra bilen" � allt...ja menar man f�r ju inte sticka ut :p :rolleyes:
Gl�m inte k�ra running-man heller ;) men passa dig lenn
Aendy
quote:
Originally posted by Vizay
� "k�ra bilen" � allt...

Jag har alltid trott att den kallas "b�ra l�dor". Dessutom tycker jag det �r en r�tt sk�n dansstil hos de som beh�rskar den. BTW, hellre att folk dansar, oavsett hur de ser ut, �n att de st�r stilla l�ngs v�ggarna och bara ser p�!
mindshooter
sant, dock tror jag inte att det blir jalla jalla kv�ll d�r ikv�ll...snarare lite mer sm�r�lskande e-type typer d�r :)
Ravesquad
quote:
Originally posted by mindshooter
sant, dock tror jag inte att det blir jalla jalla kv�ll d�r ikv�ll...snarare lite mer sm�r�lskande e-type typer d�r :)

dvs svenne banan o hans polare :) mao ska ja dit...st�r p� g�stlistan:eyes: yes box
Connector
Dj sammy �r faktiskt en ganska grym dj. Senaste settet jag har med honom DJ Sammy - Minstry of Sound Session-02-28-2003 s� lirade han det h�r.

Intro: "The DJ"
Energy 52 - Caf� Del Mar [Marco V. Remix]
Jas Van Houten - Heaven's Gate [DJ Danjo & Rob Styles Remix] (with vocals from 'DJ Sammy Dp - Sunlight')
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano [Frank T.R.A.X.X. vs. O.R.G.A.N. Remix]
Paffendorf - Crazy Sexy Marvellous [Hennes & Cold Remix]
Eon - Pocket Damage
Steve Castro - Be As One (with vocals from 'Fatboy Slim - Star 69')
Free State - Release [Dirt Devils Dub] (with 'Zombie Nation - Kernkraft 400' at the beginning)
Camisra vs. Mauro Picotto - Let Me Show You Lizard
DJ Sammy & Yanou feat. Do - Heaven [Simon & Shaker Remix

Grymt mixat med!

zamson
den enda grymma l�ten jag hitta d�r va Energy 52 - Caf� Del Mar [Marco V. Remix] ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by Connector
Dj sammy �r faktiskt en ganska grym dj. Senaste settet jag har med honom DJ Sammy - Minstry of Sound Session-02-28-2003 s� lirade han det h�r.

Intro: "The DJ"
Energy 52 - Caf� Del Mar [Marco V. Remix]
Jas Van Houten - Heaven's Gate [DJ Danjo & Rob Styles Remix] (with vocals from 'DJ Sammy Dp - Sunlight')
Dark Suite feat. Aura - Dark Sweet Piano [Frank T.R.A.X.X. vs. O.R.G.A.N. Remix]
Paffendorf - Crazy Sexy Marvellous [Hennes & Cold Remix]
Eon - Pocket Damage
Steve Castro - Be As One (with vocals from 'Fatboy Slim - Star 69')
Free State - Release [Dirt Devils Dub] (with 'Zombie Nation - Kernkraft 400' at the beginning)
Camisra vs. Mauro Picotto - Let Me Show You Lizard
DJ Sammy & Yanou feat. Do - Heaven [Simon & Shaker Remix

Grymt mixat med!

�fan! l�ter som ett sk�mt...men det var det jag misst�nkte...att han lirade b�ttre :) kanske man skulle g�tt d�!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement