return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 
Check deze foto! (DJ Tiesto & MC Jean!?) (pg. 2)
View this Thread in Original format
M5
haha LOL ......die zijn gewoon TE blij !!
TranceFool
Ik vind et net een stelletje geiten
tango
dat ziet er inderdaad niet al te best uit. :o

grtz,
TNG
Henkie_henk
Hey zit er bij dat plaatje geluid?? Of ben ik de enigste die GEHINNIK bij dat plaatje hoor!


*aaah we staan op de foto* har har!! nerd nerd you en ga die schijt tina leze!
Miss Proximus
snappen jullie nu waarom ik nooit naar schoolfeesten ging? als die losahs stonden te hinniken..was ik gewoon zwaaaaar aan het hakken in sporthallen ofzow! :D :D aaaaaahhhhh!!!!! sporthallen.......jammer dat er geen festen meer gehouden mogen worden.. :(
M5
quote:
Originally posted by Miss Proximus
snappen jullie nu waarom ik nooit naar schoolfeesten ging? als die losahs stonden te hinniken..was ik gewoon zwaaaaar aan het hakken in sporthallen ofzow! :D :D aaaaaahhhhh!!!!! sporthallen.......jammer dat er geen festen meer gehouden mogen worden.. :(


haha die goeie ouwe tijd ...:)

maare dat is toch zeker wel een jaar of 4 geleden ?? ...en je bent nu 19 toch? 15 is wel errug jong om daar rond te lopen op zo'n hardcore feest lijkt mij !!
Robvef
quote:
Originally posted by M5
haha LOL ......die zijn gewoon TE blij !!


Ik ben happy, jij bent happy, oh wat zijn we happy, happy!!!

Mijn god, zo wil ik dus nooit op de foto staan he!!!
Jukx
quote:
Originally posted by Robvef
:D :D

No offence als hier ook een TA'er bijstaat, maar dat verwacht ik niet.



ja die ene met dat oranje jurkje ben ik!!! klojo!!! :p
Robvef
LoL --> ik wist niet dat je ook zo'n kant had. :D :p :D :p
Miss Proximus
quote:
Originally posted by M5


haha die goeie ouwe tijd ...:)

maare dat is toch zeker wel een jaar of 4 geleden ?? ...en je bent nu 19 toch? 15 is wel errug jong om daar rond te lopen op zo'n hardcore feest lijkt mij !!


nou..ik was dus wél 15 toen ik liep rond te stuiteren op Sporthallen haha...en gelukkig ben ik zo vroeg begonnen anders had ik hééél wat vette feesten moeten missen! haha toen we vorige week in de trein terug zaten vanaf HMH zaten we bij een paar gozers in de trein en die vroegen "vond je het een leuk feest?" dus ik zei "jaaaa..Mauo was véééét!..alleen jammer dat ik een beetje verkeerd gegaan was" en die gozers zo "ach kan gebeureh.." ik zo "nou het was anders wel de eerste x in 4 jaar!!"...hahaha...de hele coupe lag zowat voor pampes..."huh..4 jaar????" haha al die groentjes hadden op Qlimax pas hun eerste pilletje geslikt ofzow....loooooool!!! ik voelde me wel de vrouw toen ff rofl Josta de Veteraan :D

M5
zozo dan ben je vroeg losgelaten met 15 jaar !!! :) ach ja sommigen zijn nu eenmaal snel volwassen , bij anderen duurt het weer wat langer ....en sommigen worden het nooit!!
Henkie_henk
quote:
Originally posted by M5
zozo dan ben je vroeg losgelaten met 15 jaar !!! :) ach ja sommigen zijn nu eenmaal snel volwassen , bij anderen duurt het weer wat langer ....en sommigen worden het nooit!!


LoooL!! ik zat met me 15 jaar echt niet bij een dikke party of aan de pille.. dat hakke deed ik dan nog wel :) Maar ik was wel iets van 1 uur thuis haha..

ps ik hoor denk ik tot de en sommigen worden het nooit!! (volwassen dus) Maar daar ben ik best blij mee ;)
Althans ik hoef niet zo serieus in het leven te staan... :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement