|
Check deze foto! (DJ Tiesto & MC Jean!?) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Starfox |
man?? is that you?
oh god.. i will have to travel to holland.. very cute girls :)
btw.. i meant by : kont schoptinh = ass kicking
hehehehehehehehehe
thanx miss proxx.. i understood u
hehehe
met arturo ;) |
|
|
| Akira |
wat een mooie foto zeg...
ik was ook 15 ofzo toen ik mijn eerste helraiser party had en toen enorm aan het knalluh was hehehe :D:D dat waren de tijden zeg. |
|
|
| Henkie_henk |
Zulle...we ff allemaal deze foto editte :) ik ben al half uurtje druk bezig lol :)
stelle ze vast enorm op prijs.. t rare is alleen dat je met het editte ze er niet echt erger door laat lijke..
en die starfox is ook gek in ze hoofd |
|
|
| Miss Proximus |
| haha fox doet wel z'n best hè? schattig!! ennu..akira..hellraiser in de sporthallen? en hoe oud ben je nu? |
|
|
| Akira |
| MISs P nu ben ik 20 bijna 21 |
|
|
| Miss Proximus |
| ook sporthallen dus?? en energiehal? |
|
|
| Akira |
volgens mij was het toen in marcanti???maar ik kan het me niet meer zo goed voor de geest halen ik zou die flyer is weer es opzoeken als ik hem kan vinden...
Ik weet wel dat er toen twee doden waren en dat het super heet was |
|
|
| Miss Proximus |
| jezus...dat was echt voor mijn tijd dan! |
|
|
| Akira |
| ik was toen denk net 14-15....ik zal het niet meer weten ik ging altijd met met neef en nichtjes mee en die betaalden dan alles :D |
|
|
| Miss Proximus |
| duzzzzzzzz..energiehal? sporthallen? bochum? :D |
|
|
| Starfox |
ok i give up he he he he he..
i cant read. |
|
|
| Robvef |
| Energiehallen --> daar ligt een groot deel van mijn jeugd. God wat heb ik me daar vaak vermaakt zeg. Nostalgie heet dat geloof ik :p :p |
|
|
|
|