return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Marcos - Sunfire [Jay Walker Remix]
View this Thread in Original format
reveal
vad kan man säga, djuriskt gjuten låt :crazy:
jag har lagt den på steves ftp (/upload/by reveal/), så ni får hämta den där :)
mjz
haha, tackar, postade just om det i en annan tråd, skulle kanske sett den här tråden först... :)
Dioxys
TACK! äntligen får man höra vidundret i hela formatet istället för den lilla snutten i videon steve postade :)
mindshooter
vad är det för typ av trance?
SWE_TRANCE
Här har vi ju den som jag letat efter!! :)
reveal... "I owe U one.." ;) (stavfel??)
Grymt bra.. såg på steves pvd videos, då lirade han den i video nummer 5... fastnade för den direkt!
reveal
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
reveal... "I owe U one.." ;) (stavfel??)


"you" stavas det, inte "u" :D annars inga :p
Dioxys
quote:
Originally posted by SWE_TRANCE
Här har vi ju den som jag letat efter!! :)
reveal... "I owe U one.." ;) (stavfel??)
Grymt bra.. såg på steves pvd videos, då lirade han den i video nummer 5... fastnade för den direkt!


håller med dig till fullo :D så energisk å skön :) mumma :)

ny exhale? ;)

btw, kan det vara så att gtr spelade denna på midway? får dessa associationer i skallen helt plötsligt :)
SteveTranz4ever
Ahhh super duper najs att du har uppat den reveal så jag och andra äntligen kan få njuta av den i sin fulla längd.

mindsooter, fråga inte bara ladda hem den så har du gjort dagens bästa download ! :gsmile:
mindshooter
Oj, nu känner jag mig lite såhär kritiskt hära hehe..jag tyckte inte att den var så speciell alls... :eek:
Typ.....ok bara...



:)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by mindshooter
Oj, nu känner jag mig lite såhär kritiskt hära hehe..jag tyckte inte att den var så speciell alls... :eek:
Typ.....ok bara...



:)
Hmmmm ja alla får tycka som dom vill men efter att först ha sett den i PVDs klipp 5 så blev jag helt fast :)

mjz
heh, ska försöka undvika klyschor som smaken är som baken och dylikt, men jag skulle iaf kunna dansa mig medvetslös till den här låten... ;)
Glorie
mjz :stongue: hoho va rolig du e :)

Marcos knäcker säger ja bara ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement