|
Marcos - Sunfire [Jay Walker Remix]
|
View this Thread in Original format
| reveal |
vad kan man säga, djuriskt gjuten låt :crazy:
jag har lagt den på steves ftp (/upload/by reveal/), så ni får hämta den där :) |
|
|
| mjz |
| haha, tackar, postade just om det i en annan tråd, skulle kanske sett den här tråden först... :) |
|
|
| Dioxys |
| TACK! äntligen får man höra vidundret i hela formatet istället för den lilla snutten i videon steve postade :) |
|
|
| mindshooter |
| vad är det för typ av trance? |
|
|
| SWE_TRANCE |
Här har vi ju den som jag letat efter!! :)
reveal... "I owe U one.." ;) (stavfel??)
Grymt bra.. såg på steves pvd videos, då lirade han den i video nummer 5... fastnade för den direkt! |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
reveal... "I owe U one.." ;) (stavfel??) |
"you" stavas det, inte "u" :D annars inga :p |
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
Här har vi ju den som jag letat efter!! :)
reveal... "I owe U one.." ;) (stavfel??)
Grymt bra.. såg på steves pvd videos, då lirade han den i video nummer 5... fastnade för den direkt! |
håller med dig till fullo :D så energisk å skön :) mumma :)
ny exhale? ;)
btw, kan det vara så att gtr spelade denna på midway? får dessa associationer i skallen helt plötsligt :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ahhh super duper najs att du har uppat den reveal så jag och andra äntligen kan få njuta av den i sin fulla längd.
mindsooter, fråga inte bara ladda hem den så har du gjort dagens bästa download ! :gsmile: |
|
|
| mindshooter |
Oj, nu känner jag mig lite såhär kritiskt hära hehe..jag tyckte inte att den var så speciell alls... :eek:
Typ.....ok bara...
:) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Oj, nu känner jag mig lite såhär kritiskt hära hehe..jag tyckte inte att den var så speciell alls... :eek:
Typ.....ok bara...
:) | Hmmmm ja alla får tycka som dom vill men efter att först ha sett den i PVDs klipp 5 så blev jag helt fast :) |
|
|
| mjz |
| heh, ska försöka undvika klyschor som smaken är som baken och dylikt, men jag skulle iaf kunna dansa mig medvetslös till den här låten... ;) |
|
|
| Glorie |
mjz :stongue: hoho va rolig du e :)
Marcos knäcker säger ja bara ;) |
|
|
|
|