|
kleine moeite groot plezier: help ff!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| franzelare |
:D he de hele site is veranderd!!!
maar ik heb ook even wat achter gelaten! |
|
|
| Optimus |
| ha, toen ik er voor het eerst keek deden al de links het nog niet:p:D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Johan en ik zijn uit elkaar. |
:(
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ik ben net verhuisd. Housewarming voor TA een idee? (rijmt ook nog!) |
:D |
|
|
| Ding Chavez |
Berichtje achtergelaten :)
Jij ook veel plezier morgen Iris! |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by magrec
:eyes: Ah dat eerste is niet zo leuk:eyes::eek: zeg |
ik vond het (en vind nog steeds) ZWAAR irritant dat mensen opeens verhalen gingen ophangen hoe erg t wel niet was dat mijn 3,5 jarige verkering uit was. ECHT alsof je op deze wereld alleen gelukkig mag zijn in een (al dan niet ongelukkige) relatie!
daarom zeg ik SHUT UP en voor Riz dit: ik hoop dat jij er net zo gelukkig mee kunt zijn als ik :) want de kwaliteit van míjn leven is zeker met 1000% gestegen :)
oh ennu....heb ook ff gereageerd (k) aan Riz!!! |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik vond het (en vind nog steeds) ZWAAR irritant dat mensen opeens verhalen gingen ophangen hoe erg t wel niet was dat mijn 3,5 jarige verkering uit was. ECHT alsof je op deze wereld alleen gelukkig mag zijn in een (al dan niet ongelukkige) relatie!
daarom zeg ik SHUT UP en voor Riz dit: ik hoop dat jij er net zo gelukkig mee kunt zijn als ik :) want de kwaliteit van míjn leven is zeker met 1000% gestegen :)
oh ennu....heb ook ff gereageerd (k) aan Riz!!! |
uhm die dude bedoelt het gewoon goed hey,ga is ff relaxed reageren anders? |
|
|
| Miss Proximus |
jammer hè? dat wij vrouwen zo beter af zijn zonder jullie ;)
het feit dat jij het een a-relaxte post vind zegt denk ik meer over jouw frustraties dan de mijne ;) |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
jammer hè? dat wij vrouwen zo beter af zijn zonder jullie ;)
het feit dat jij het een a-relaxte post vind zegt denk ik meer over jouw frustraties dan de mijne ;) |
:conf: :conf: :conf: :conf: :conf: :conf:
ik bespeur hier enige zelfoverschatting |
|
|
| Miss Proximus |
*GRIJNS*
Bespeur jij maar wat je wilt ventje :D |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
*GRIJNS*
Bespeur jij maar wat je wilt ventje :D |
zugt :rolleyes:
wat jij wil meisje |
|
|
| Miss Proximus |
iets heel leuks dat ik van WOuter heb geleerd:
het laatste woord!!!!!! :disbelief :p |
|
|
|
|