return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
kleine moeite groot plezier: help ff!!!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Joh, doe eens relaxed.
De meest normale opmerking is idd: kut voor je. Zou ik ook gezegd hebben, dat is toch heel normaal? Harmen bedoeld het goed.

Maar Iris: Leuk / kut voor je, tis net hoe je het dus bekijkt.

Maareh...een housewarming is altijd een goed idee :)
Stuur maar een datum door! :D
Miss Proximus
:) snap niet wat jullie er niet relaxt aan vinden


vind t trouwens ook behoorlijk storend dat er
1) niet gesnapt wordt dat ik helemaal niet a-relaxt tegen Harmen wíl doen, maar dat het algemeen gesproken is
2) niet gesnapt wordt dat dit een uiting is van mijn gevoel en dat ik daar toch (wederom deze knaak discussie) recht op heb

komt misschien omdat jullie bang zijn dat jullie exen er ook zo over denken? :stongue:

whatever


laatste zegje is:

Hoop dat de bruiloft leuk wordt Riz, en vooral natuurlijk dat ze onze gelukwensjes in hun hart sluiten ;)
Three 'O Three
quote:
Originally posted by Miss Proximus
daarom zeg ik SHUT UP


Ik snap wat je allemaal bedoelt, maar het is niet zo handig om voor anderen te gaan praten. Iris kan dat zelf neem ik aan ;)
DjRV
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Ik snap wat je allemaal bedoelt, maar het is niet zo handig om voor anderen te gaan praten. Iris kan dat zelf neem ik aan ;)


!eens
Antiphus
Done!! :)
Eye-Riz
hoei, bijna een flame-war in mijn thread :p


nou weet je, jullie hebben gewoon allemaal een beetje gelijk. het ligt er ook maar net aan hoe je perspectief is. dat van mij verandert met de dag. ik vind het aan de ene kant wel kut ja, want iets waar je meer dan 5 jaar voor gevochten hebt blijkt uiteindelijk toch niet te werken, moet je toch opgeven. dat is heel kut. aan de andere kant: afscheid maakt ruimte voor andere dingen in je leven. nieuwe ronde, nieuwe kansen. en dan heb ik het niet over een volgende relatie, maar wel over dat je nu dus je leven weer helemaal kunt indelen zoals jij dat wil. ook vriendschappen zullen door het einde van je relatie veranderen. t is dus maar allemaal hoe je het bekijkt, en wat je er zelf van maakt.

Miss P: ehm, volgens mij heb ik ook gezegd 'wat kut voor je'. oeps... :clown:
DjRV
quote:
Originally posted by Eye-Riz


Miss P: ehm, volgens mij heb ik ook gezegd 'wat kut voor je'. oeps... :clown:


sja standaard reactie als je uit eigen ervaring weet hoe het voelt, een einde aan periode moet maken van iemand waar je _ECHT_ van hield.Dat voelt ondansk alle voordelen van een nieuw leven echt niet leuk. Misschien moet miss p nog erachter gaan komen hoe het voelt om ECHT van iemand te houden in een relatie.
Miss Proximus
tering ruben gaan we op die tour?

ja dat van jou is houden van, dat obsessieve gedrag van je :rolleyes:

je mag wel altijd denken dat je zo wijs bent, maar please gozer sommige van ons weten wel een stukje beter, en wie ben jij om voor mij uit te maken of ik wel of niet van hem gehouden heb? pffft dit gaat me echt te ver! god, dat ik vergeten was hoe een ontzettend hoogdravende SUKKEL je wel eigenlijk niet bent....ondanks al die mensen die me dat al keer op keer vertelden...hahaha ruben..LOL...bedankt voor de bevestiging :thepirate


2 Riz: kan best zijn dat je t gezegd heb, ik ga geen gezichten bij uitspraken in een schriftje zetten. Maar ja, wat boeit t ook...

Dave: zit wat in, maarre...wie praat er voor anderen? ik toch zeker niet...heb gellof ik al uitgelegd dat t om mijn gevoel gaat.


hoe moeilijk is t voor mensen om een simpel regeltje te interpreteren? :conf: jullie hebben toch leren lezen, of niet soms :D


blaat :D
M_Peror
Bij deze!
DjRV
quote:
Originally posted by Miss Proximus
tering ruben gaan we op die tour?

ja dat van jou is houden van, dat obsessieve gedrag van je :rolleyes:

je mag wel altijd denken dat je zo wijs bent, maar please gozer sommige van ons weten wel een stukje beter, en wie ben jij om voor mij uit te maken of ik wel of niet van hem gehouden heb? pffft dit gaat me echt te ver! god, dat ik vergeten was hoe een ontzettend hoogdravende SUKKEL je wel eigenlijk niet bent....ondanks al die mensen die me dat al keer op keer vertelden...hahaha ruben..LOL...bedankt voor de bevestiging :thepirate


2 Riz: kan best zijn dat je t gezegd heb, ik ga geen gezichten bij uitspraken in een schriftje zetten. Maar ja, wat boeit t ook...

Dave: zit wat in, maarre...wie praat er voor anderen? ik toch zeker niet...heb gellof ik al uitgelegd dat t om mijn gevoel gaat.


hoe moeilijk is t voor mensen om een simpel regeltje te interpreteren? :conf: jullie hebben toch leren lezen, of niet soms :D


blaat :D


:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

meisje you've got a lot 2 learn;)

Donna
Uhmz,ik vind t nogal wat om over *jullie* exen te spreken als ik er daar 1 van ben.
Ik moet zeggen dat ik t in dit geval namelijk helemaal !eens ben met mijn ex en t een relaxed gevoel vind dat ondanks de ellende die we elkaar misschien hebben aangedaan nog steeds kunnen relativeren...

Dat heeft naar mijn id idd te maken met echt van elkaar houden en elkaars fouten te zien als human ookal ben je er soms flink door gekwetst geweest.
2 partijen betekend 2 schuldigen,en het houd niet in dat degene die t meest onschuldig is dat ook daadwerkelijk is,want diegene laat meestal dingen gebeuren om welke reden dan ook en zegt achteraf wat er fout aan was.
Dit kan zijn omdat je iemand niet wilt kwetsen wanneer je t eerder zou vermelden maar t laten gebeuren omdat je niet wilt kwetsen is net zo fout.
Zou zomaar kunnen dat sommigen niet begrijpen hoe ik dat bedoel maar dat komt omdat je enorm diep gegaan moet zijn om dingen ook maar zo te KUNNEN zien.

Het is wel de reden waarom RV en ik nog steeds kunnen praten ookal is er veel beschadigd,we vinden het belangrijker niet uit elkaars leven te verdwijnen after all we shared dan op elkaar in te hakken om de meeste gram te halen.

Dus oordeel niet over iemand die heel goed weet te incasseren als ie weet dat ie fout zit als je zelf totaal niet meer weet wie degene is waar je ooit *zoveel van hield*
DjRV
2 Miss P:

Nog ff iets:
Loos lullen over wat "the others" wel niet allemaal zeggen schiet echt niet op,beneden niveau ook. Als er people zijn die wat tegen me te zeggen hebben moeten ze dat in me gezicht doen en anders lekker op tiefen. Je kent me niet en zal me ook nooit leren kennen,helemaal niet omdat jij denkt een persoon te kennen op wat the others zouden hebben gezegt. Blijf dan voortaan ook van me ass af zoals op 4 elements met je zaad vragende ogen,ben je bij mij aan het verkeerde adres. Jou eigen ervaringen in een relatie zijn die van jou,niemand die daar wat over te zeggen heeft. Maar voel je nou niet miss alles door beetje ppl af te zeiken als die medeleven betogen met iemand anders die toevallig ook een relatie breuk hebben,mensen kunnen voor zich zelf praten en anders houden ze lekker hun bekkie dicht. Step into tha real world
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement