return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Line Up Tijden Mysteryland!!
View this Thread in Original format
Bellie
Hier zijn ze dan de tijden!!

Colosseum
14:00 Jean <<<--Lol :D Jean openen wanneer er nog geen hond is!
15:15 Remy
16:45 Bastian Live
17:45 Roog
19:00 Junkie XL [live]
20:15 Johan Gielen & Svenson [DJ + live]
21:45 Olav Basoski
23:00 Safri Duo
23:30 Mystery Land live recording
00:40 Dimitri
02:10 Der Dritte Raum
03:40 Marco V
----------------------------------------------------------------------
Eclipse
14:00 Jurgen
15:30 Dj Precision
17:00 Cross
18:30 Alex Morph
20:00 PUSH live
20:30 Pronti & Kalmani
21:45 Jaspa Jones
23:30 Cosmic Gate
01:30 Armin van Buuren
03:00 Piet Bervoets
04:30 Yves de Ruyter
----------------------------------------------------------------------
Pantheon
14:30 DJ Luna
16:00 Alpha Twins
17:30 Chriz
19:00 Captain Tinrib & Weirdo (live)
20:30 Dana
22:30 DJ Scot Project
00:00 Sunny D
01:30 Warmduscher
03:00 A*S*Y*S
04:30 Pila
----------------------------------------------------------------------
Atomium
14:00 Estroe
16:00 Montana
18:00 Laidback Luke
20:00 Holy Ghost (live)
21:00 Da Goose
23:00 Marco Bailey
01:00 Acid Junkies (live)
02:00 Damon Wild
04:00 Miss Yetti
----------------------------------------------------------------------
Matrix
14:00 San
16:00 Trisco
18:00 Chris Fortier
20:00 Slacker
22:00 Justin Robertson
00:00 Per
02:00 Stef
04:00 Corvin Dalek (Flesh/Berlin) (DL)
-------------------------------------------
Ypsilon
14:00 Marcella
16:00 Benny Rodrigues
18:00 Joost van Bellen
20:00 Benjamin
22:00 Tiefschwarz
00:00 Jani
02:00 100%ISIS
04:00 Ronald Molendijk
----------------------------------------------------------------------
Rainforrest
14:00 2Small
15:00 Joy
16:00 Dj Snelle Jelle
17:00 Dj Elected
18:00 Break
20:00 MIC
20:30 Elected
21:00 Climax LIVE
21:30 Elected
21:40 Snelle Jelle
23:15 MIC
0:15 Les Hommes avec les petit bass LIVE
1:00 Andy Haze
3:00 Usual Suspect 1
4:00 Usual Suspect 2
5:00 Pressure
----------------------------------------------------------------------
Acropolis
14:00 Re-quez
15:30 Weirdo
17:00 DJ The Prophet
18:30 DJ Rob & MC Joe
20:30 DJ Promo
22:30 Oliver Chesler live
23:25 Gizmo & Darkraver
01:30 Endymion
03:30 Pavo
05:30 Neophyte (live)
----------------------------------------------------------------------
Love Beach
14:00 Soul Control
16:00 Kathy Calor
18:00 Natarcia
20:00 Rasheed Benjamin, Martino& Miss Bunty
22:00 Groovemaster Johnson
0:00 Chique
2:00 Quinten de Rosario en Jessy K
4:00 The Groove
----------------------------------------------------------------------

GREETZ!!
C U @ Mysteryland!!! :D
Akira
echt leuke line up als ik het geld had zou ik ook wel gaan ik heb dus geen ene rooie cent klote zooi :( :( :( :( :( :( :( :(
Bellie
quote:
Originally posted by Akira
echt leuke line up als ik het geld had zou ik ook wel gaan ik heb dus geen ene rooie cent klote zooi :( :( :( :( :( :( :( :(


hahaha had je maar niet naar I Love Trance & Johan Gielen moeten gaan dit weekend :D.geintje vriend ;)

GREETZ!!
Akira
quote:
Originally posted by Bellie


hahaha had je maar niet naar I Love Trance & Johan Gielen moeten gaan dit weekend :D.geintje vriend ;)

GREETZ!!

Manneke toch als ik niet was gegaan had ik niet alle TAboys gemeet hehehe...
en ja ILT was spotgoedkoop en GIELEN ook heheh :D
Henkie_henk
Haha Jean mag ook meedoen haha..

Thankz Bellie..
Akira
Jean draaide laatst in de lexion voor zijn doen echt goed
Miss Proximus
yeah yeah...Jean ís ook goed...als ie niet gaat scratchen en mc-en (wanneer is dat dan haha)

ennu...damn..ik mis wel veel zeg! moet van 14.00 tot +/- 22.00 werken
Robvef
En daarna feesten zeker. Kun je iig geval Neophyte meepakken. Ik had ook wel willen gaan. Maar ik moet ook nog op vakantie en wil nog een digitale camera gaan halen. :(
The Groove
Ziet er goed uit! Blij dat ik ga :)
basvh
voor wie het nog niet wist, als je op www.mysteryland.nl kijkt, kan je de fotos zien waarop ze mysteryland aan het bouwen zijn, de tenten aan het opzetten en zo. het is wel grappig om te zien hoe z'n feest langzaam word opgebouwd

Miss Proximus
ach..dat was vroeger immers ook op Hakkuh met Sander Groet....maar jah...kan ik op die site misschien zien welke bar ik moet komen te staan..:D
!_PeTrUs_!
Dat wordt zeker lekker stampen zaterdag... Ik kom er pas rond en uurtje of 6, dan kunne we weer ff er lekker tegenaan.. ahahahahahaha

Lekker door vreten tot de volgende ochtend :D :D :D Dat wordt weer een zware week...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement