return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Marco V 4h Set @ Monday Bar 14 Juli
View this Thread in Original format
WhiteRussian
Måndag 14 juli. 4-timmarset!
Marco V (Holland)
http://www.marcov.nl
Terrassen: Magnus Talib (Guidelines)
Källaren: Johnny Boy’s Darkroom...
Entré 140kr medlem, 160kr ej medlem. Förköp 140kr på Pitch & Monday Bar


Inget jag tänker missa!

20år gissar jag att det är förresten, har det juh alltid vart hittils på MB iaf...
SteveTranz4ever
I`M THERE !!!!!!!!!!!!!!!!!


Så grymt som det var på Trance Nation.... det vill jag INTE missa !!!


Jag dra å köper biljetter imorrn om dom e släpta redan...


Vart har du fått reda på detta vitryss... står inget på Monday Bars hemsida ?
WhiteRussian
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
I`M THERE !!!!!!!!!!!!!!!!!


Så grymt som det var på Trance Nation.... det vill jag INTE missa !!!


Va? Kommer du ihåg något av Trance Nation Steve?!

Sorry grabben, jag vara bara tvungen att hugga! :haha: ;)
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by WhiteRussian
Va? Kommer du ihåg något av Trance Nation Steve?!

Sorry grabben, jag vara bara tvungen att hugga! :haha: ;)



Ha ha förstår det :) Får du så gärna :)
Jag kom ju igen andra hälften av kvällen....

(kolla min förra post längst ner)
WhiteRussian
Tribe

Står massa bra skvaller där, ;)

edit: Stressad, fel länk blev det, ;)
SteveTranz4ever
Det stog ju även lite annat skoj där


Måndag 30 juni. Sommarpremiär 2003
Filterheadz (Live & 3 djs från Belgien)
http://www.filterheadz.com
Terrassen: Lars “Snurre” Vimmer • Källaren: J2
Entré 140kr medlem, 160kr ej medlem


Har för mig att Filterheadz är grymma :)
King of Clubs
Jag satt just och tänkte på att det var förbannat att det inte fanns nån fet fest att se fram emot. Och som ett brev på posten kom detta. Marco V och Filterheadz! Tack för info
Amnezia
crap..inte fått nån flyer om detta...:whip: :p
men låter intressant...dags å leta fram sitt medlemskort då kanske...:rolleyes:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Amnezia
crap..inte fått nån flyer om detta...:whip: :p
men låter intressant...dags å leta fram sitt medlemskort då kanske...:rolleyes:
Detta är inte officiellt vad jag vet... Det var whiterussian som hittade det hela på ett forum... kommer nog fram snart när allt e klappat å klart :)


Mitt kort ligger här standbye :)
lonne
Fett som fan, missade Filterheadz när det var på stacys. Now I`m
a lucky man !

WhiteRussian
quote:
Originally posted by lonne
Fett som fan, missade Filterheadz när det var på stacys. Now I`m
a lucky man !


Filterheadz kom aldrig till Stacys.... bluffbokning...
zamson
20 :( skulle varit kul att se marco igen - en av mina personliga favoriter
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement