|
Marco V 4h Set @ Monday Bar 14 Juli
|
View this Thread in Original format
| WhiteRussian |
Måndag 14 juli. 4-timmarset!
Marco V (Holland)
http://www.marcov.nl
Terrassen: Magnus Talib (Guidelines)
Källaren: Johnny Boy’s Darkroom...
Entré 140kr medlem, 160kr ej medlem. Förköp 140kr på Pitch & Monday Bar
Inget jag tänker missa!
20år gissar jag att det är förresten, har det juh alltid vart hittils på MB iaf... |
|
|
| SteveTranz4ever |
I`M THERE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Så grymt som det var på Trance Nation.... det vill jag INTE missa !!!
Jag dra å köper biljetter imorrn om dom e släpta redan...
Vart har du fått reda på detta vitryss... står inget på Monday Bars hemsida ? |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
I`M THERE !!!!!!!!!!!!!!!!!
Så grymt som det var på Trance Nation.... det vill jag INTE missa !!! |
Va? Kommer du ihåg något av Trance Nation Steve?!
Sorry grabben, jag vara bara tvungen att hugga! :haha: ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by WhiteRussian
Va? Kommer du ihåg något av Trance Nation Steve?!
Sorry grabben, jag vara bara tvungen att hugga! :haha: ;) |
Ha ha förstår det :) Får du så gärna :)
Jag kom ju igen andra hälften av kvällen....
(kolla min förra post längst ner) |
|
|
| WhiteRussian |
På Tribe
Står massa bra skvaller där, ;)
edit: Stressad, fel länk blev det, ;) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Det stog ju även lite annat skoj där
Måndag 30 juni. Sommarpremiär 2003
Filterheadz (Live & 3 djs från Belgien)
http://www.filterheadz.com
Terrassen: Lars “Snurre” Vimmer • Källaren: J2
Entré 140kr medlem, 160kr ej medlem
Har för mig att Filterheadz är grymma :) |
|
|
| King of Clubs |
| Jag satt just och tänkte på att det var förbannat att det inte fanns nån fet fest att se fram emot. Och som ett brev på posten kom detta. Marco V och Filterheadz! Tack för info |
|
|
| Amnezia |
crap..inte fått nån flyer om detta...:whip: :p
men låter intressant...dags å leta fram sitt medlemskort då kanske...:rolleyes: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Amnezia
crap..inte fått nån flyer om detta...:whip: :p
men låter intressant...dags å leta fram sitt medlemskort då kanske...:rolleyes: | Detta är inte officiellt vad jag vet... Det var whiterussian som hittade det hela på ett forum... kommer nog fram snart när allt e klappat å klart :)
Mitt kort ligger här standbye :) |
|
|
| lonne |
Fett som fan, missade Filterheadz när det var på stacys. Now I`m
a lucky man ! |
|
|
| WhiteRussian |
| quote: | Originally posted by lonne
Fett som fan, missade Filterheadz när det var på stacys. Now I`m
a lucky man ! |
Filterheadz kom aldrig till Stacys.... bluffbokning... |
|
|
| zamson |
| 20 :( skulle varit kul att se marco igen - en av mina personliga favoriter |
|
|
|
|