return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
רמקולים וסאבים ? :D
View this Thread in Original format
s0undw4v3
עבר הרבה זמן מאז ההודעה האחרונה שלי אבל מה המצב אנשים??

כרגע אני במסע צלב להשיג ציוד טוב לאוטו... (מאזדה 323)

קניתי היום נגן אמפי3 של רוקפורד
9120G

עכשיו אני צריך רמקולים קדמיים ואחוריים ואולייייייייי סאב ומגבר

אני מעדיף רמקולים שאני אוכל להינות איתם קודם ואחרי כמה זמן להשקיע ולקנות סאב או שניים ומגבר


הצעות?
MASTERsplinter
sub:
kicker
לא זוכר של איזה חברה
בס הדוק וברור
עם עוצמה מטורפת.
Q-PiXeL
מה התקציב?

סאב של קיקר עולה יותר מ1000 שקל
פלוס אתה צריך מגבר רציני להזיז את כל העסק

תראה אם אתה קונה סאב אז אתה לא צריך תרמקולים מאחורה
זה יוצר במה יותר טובה
תשקיע גם בקומפונט מקדימה

אבל שוב הכל תלוי בתקציב....
TTman
טוב אז ככה
זה נכון הכל תלוי בתקציב

לפי מה שהבנתי יש לו בינתיים תקציב רק לרמקולים


אז ככה
תביא לך קומפוננטים מקדימה
זה חובה

ומאחורה תביא לך
pionner 9-6x9" 350W, 300W

quote:
Originally posted by MASTERsplinter
sub:
kicker
לא זוכר של איזה חברה
בס הדוק וברור
עם עוצמה מטורפת.


החברה זה
Kicker !!!
והסאבים שלהם הכי טובים בשוק, וגם הכי יקרים

אני למשל
יש לי באוטו
סאב של רוקפורט 12 אינץ' 400 וואט ומגבר של רד סאונד 800 וואט 4 ערוצים וזוג רמקולים מאחורה של 350 וואט
לי זה מספיק, בינתיים
s0undw4v3
תודה על ההצעות!

רק מישהו יוכל להסביר לי איך מתאימים את המגבר לרמקולים ולסאב? כי אני לא הכי מבין בזה

למדתי בדיוק מהזה
RMS :)

אבל בכל זאת ההתאמה של הדברים לא מסתדרת לי כל כך

תודה! :toothless
Shahar
quote:
Originally posted by s0undw4v3
קניתי היום נגן אמפי3 של רוקפורד
9120G


כמה עלה לך?

ד"א סקוטר ענק..
s0undw4v3
כן סקוטר בני זונות :disbelief

עלה לי 2250 שקל

אחלה פאנל - יש אותו במהיר ועצבני 2 :tongue3
Shahar
תתחדש מותק
ויאללה תשיג עוד 2250 וקנה רמקולים :D
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
תתחדש מותק
ויאללה תשיג עוד 2250 וקנה רמקולים :D


חחחח


ואללה אני מסתפק עם פאנל של פיוניר זה עם הנשרים
ושתי פיוניר מאחורה 280 וואט
ויש לי אחלה סאונד

אהה גם יש לי שתי טויטרים מקדימה
בלי מגבר בלי כלום
יש לי שמיעה נקייה חבל"ז ועוצמה גם בת זונה

אבל בפאסט של אח שלי יש מערכת מטורפת
וופר של
Kicker
פיוניר נשרים גם
300
וואט מאחורה

יש לו מגבר
וקרוס אובר של פיוניר גם
קיצר כמעט כל המערכת חוץ מהסאב של פיוניר
יש לו ת'שמיעה הכי ליגה ששמעתי עד כה..
MoSH_MaN
פשיייייייי
אישית אני לא מסוגל לשמוע כל כך חזקקקקקקקקק
שאני לר מבין מה צריך את זה בכלל
אבל סבבי שיהיה לך בכיף
תתחדש על הפנאל
גם אני יקנה אחד כזה אני חושב


וד"א
סקוטר הגנב שירים הכי גדול שיש אמן ימות
כושילאמאשלו
ושל כל ה"להקה" שלו חחחח

idanhakia
יש משהו אחד שאני לא מבין בכל הקטע של המערכות באוטו שמקשקיעים כל כך הרבה


למה לא לקנות מערכת טובה לבית ?
לחדר?
באותו הסכום שמשקיעים באוטו אפשר לקנות רמקולים בני זונות
נגיד ב 2200 שקל כמו שאמרתם אפשר להביא רמקולים יד שנייה
שלא יראו מערכות של אוטו
כמובן שצריך להשקיע עוד איזה 1000 שקל למגבר יד שניה
ואולי כמו שההשקעתם על פאנל 2000 שקל
תשקיעו על CD טוב
שגם אותו אפשר לקנות יד שניה
ואז אין בכלל מה להשוות...
s0undw4v3
מוש: למה איזה שירים הם גנבו?


ועדיין אף אחד לא טרח להסביר לי איך מתאימים מגבר לסאב ולרמקולים :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement