return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 
Armin Van Buuren - Stay (ft Krezip)
View this Thread in Original format
Guido'h
Ik heb dus de cd van Armin geluisterd, en ik moet zeggen wel lekker cd'tje is, alleen het nummer Stay, ik vind dat een beetje mmbleh :rolleyes:

ik vroeg me ff af wat jullie ervan vonden..

guido
dj_spare
blaat plaatje... zonde dattie die erop hep gezet
jploveparade
Oh ja, moet die cd nog effe snel 'kopen'... :D
DJ_Siesta
astronautsis ook wel cool:)
Joost008
Tis zeker geen topplaat nee maar erg slecht vinnik hem ook nog weer nie maarja das mijn mening.

Kvind vooral From The Heart, Precious & Slipstream topplaten
arj1o1
als hij nu een nieuw nummer had opgenomen ipv een beat onder het oude krezip nummer had gezet
Original
Ik snap ook niet helemaal waarom ie dat nummer er opgezet heeft.
Had veel liever bijv. Yet Another DUB erop gezien..maarja
Voor de rest wel een OK album van een TOP dj. :D
HardKiller
quote:
Originally posted by arj1o1
als hij nu een nieuw nummer had opgenomen ipv een beat onder het oude krezip nummer had gezet


Euuh, het is wel opnieuw ingezongen hoor
Teknikol
tis niet een regular armin van buuren plaat, issie daarom ook slecht? kvinnum wel grappig heur
Guido'h
mja tis leuk geprobeerd dat in ieder geval ;)
kvind hem alleen verder zo Hmmmblé klinken :p

mantisnl
wel n lekker nummmertje hoor!
het nummer opzich dan, de vocals zijn wat minder:rolleyes:
tjah, armin zal toch iets moeten doen om het album beter te laten verkopen, vooral al die breezahsletjes die dan krezip horen en t meteen halen:(
Smirnoff
Hij had beter K3 kunnen vragen :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement