|
Armin Van Buuren - Stay (ft Krezip)
|
View this Thread in Original format
| Guido'h |
Ik heb dus de cd van Armin geluisterd, en ik moet zeggen wel lekker cd'tje is, alleen het nummer Stay, ik vind dat een beetje mmbleh :rolleyes:
ik vroeg me ff af wat jullie ervan vonden..
guido |
|
|
| dj_spare |
| blaat plaatje... zonde dattie die erop hep gezet |
|
|
| jploveparade |
| Oh ja, moet die cd nog effe snel 'kopen'... :D |
|
|
| DJ_Siesta |
| astronautsis ook wel cool:) |
|
|
| Joost008 |
Tis zeker geen topplaat nee maar erg slecht vinnik hem ook nog weer nie maarja das mijn mening.
Kvind vooral From The Heart, Precious & Slipstream topplaten |
|
|
| arj1o1 |
| als hij nu een nieuw nummer had opgenomen ipv een beat onder het oude krezip nummer had gezet |
|
|
| Original |
Ik snap ook niet helemaal waarom ie dat nummer er opgezet heeft.
Had veel liever bijv. Yet Another DUB erop gezien..maarja
Voor de rest wel een OK album van een TOP dj. :D |
|
|
| HardKiller |
| quote: | Originally posted by arj1o1
als hij nu een nieuw nummer had opgenomen ipv een beat onder het oude krezip nummer had gezet |
Euuh, het is wel opnieuw ingezongen hoor |
|
|
| Teknikol |
| tis niet een regular armin van buuren plaat, issie daarom ook slecht? kvinnum wel grappig heur |
|
|
| Guido'h |
mja tis leuk geprobeerd dat in ieder geval ;)
kvind hem alleen verder zo Hmmmblé klinken :p |
|
|
| mantisnl |
wel n lekker nummmertje hoor!
het nummer opzich dan, de vocals zijn wat minder:rolleyes:
tjah, armin zal toch iets moeten doen om het album beter te laten verkopen, vooral al die breezahsletjes die dan krezip horen en t meteen halen:( |
|
|
| Smirnoff |
| Hij had beter K3 kunnen vragen :D |
|
|
|
|