return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנשייייייייייייים מה מצצצצצב ?? חזרתיייי
View this Thread in Original format
divx-master2
כןכן .. אחריי תקופה ארוככה של ראפ ושנות ה - 70 ... חזרתי לטראנססס ולמיקסים שכל כךךך אהבתי...

אני רואהה פה הרררבה חדשים .. ואת אותם גבריםם שלל פעם ..

חח מצאתי פה כבר כמה שירים ואני רק רוהצ להגיד למי שפירסם את השיר

The Sax Brothers - Bakerstreet (Mikem Extended Mix)

אז.. אני פשוט אוהב אותך.. כן!!!

שירר ענקקק !!!

בכלל מקרה.. אני שממח לראות שהפוסט מסיבות שלי עדין קיים

ולמי ששואל את עצמו למה הוספתי את ה - 2 הזה ליד השם אז זה בגלל שאיין לי מוששגגג מה הסיסיסמא שלי ולא היה לי כח לחפש אותה.. בכל מקרה

טוב לחזור..ואם יש לכם שמות של שירים בסגנון
The Sax Brothers - Bakerstreet (Mikem Extended Mix)

אז אנ יאשמח לדעת את שמם ...
TTman
וואלה אחי ברוך שובך
אני לא מכיר אותך, ואתה לא אותי
אז נעים מאוד אני
TTman !!!!!!!!!!!!!!!!

The Sax Brothers - Careless Whisper (South East Players Mix)

DJK - I Like Chopin (Rainy Daze) (Pulsedriver Remix)

Snap - Rhythm Is A Dancer (CJ Stone Club Mix)


תהנה
AnthemFreak
אלון ממצב אחי??
ברוך הבא
ותהנה פה
(זה שירן אם אתה לא מזהה לפי הניקניים)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by divx-master2
חח מצאתי פה כבר כמה שירים ואני רק רוהצ להגיד למי שפירסם את השיר

The Sax Brothers - Bakerstreet (Mikem Extended Mix)

אז.. אני פשוט אוהב אותך.. כן!!!

שירר ענקקק !!!


גם אני אוהב אותך ;)
באמת טראק ענק!!

ברוך השב אח...
טוב לראות שחזרת :D
Flotser
ברוך השב

אתה יושב לי באייסקיו כבר מלא זמן
:p
KrazyDJs
אה...ברוך השב..

אין לי מושג מי אתה..
לא נורא..
יעבור לי עד החתונה..

ד"א
אני אליאור...
divx-master2
תודה אנשים ..

אוהב אתכם ..
Shahar
ברוך השבבבבבבב.... תהנה אחי
HyPeRSoNiC
ברוך השב גבר
Tarantula
בוקר טוב!@!$!@
הכול טוב? סבבבות!@$:D :happy2:
ברוך השב@#$

חוזרים הרבה אנשים לפה, מעניין מי עוד יפתיע אותנו...:rolleyes: :D

Sniper
אלוןןןןןןןןןןןןןןןןןןןן:]]
שנים שלא דיברנו חחח
ת'באי סי קיו שלי
ימבהה זמן

יאללה איש ברוך השב:P
-CosmicFire-
quote:
Originally posted by TTman
וואלה אחי ברוך שובך
אני לא מכיר אותך, ואתה לא אותי
...אז נעים מאוד אני


נעים מאד אני
CosmicFire ;]]]]]]]]]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement