|
haha..kewle mop...
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
mop ā la Henkie style...:D :D :D
---> wat gebeurt er als de aarde 30 x sneller draait??? |
|
|
| Miss Proximus |
dan...
---> krijg je elke dag je maandloon en bloeden alle vrouwen dood!!
hahahahaha! roflmao!!! :D :D :D |
|
|
| Donna |
| damn k zou best elke dag me maandloon wille hebben maar heb er zo weinig aan like that:D |
|
|
| Robvef |
Elke dag je maandloon krijgen is wel leuk, maar als jongen heb je dan alleen nog maar je rechterhand of linker natuurlijk. Tenzij je homo bent. Maar dat ben ik niet.
Maar wel een leuke mop ja |
|
|
| DŽeameŽ |
Aardige mop(niet meer dan dat).
Alhoewel, iedere dag een maandloon!!!:D Toch wel lachen eigenlijk. |
|
|
| -=WVG=- |
Goeiuuuh Miss  |
|
|
| Robvef |
| Dat ging niet helemaal goed volgens mij!!! |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Robvef
Dat ging niet helemaal goed volgens mij!!! |
Waar heb je het over ? :p |
|
|
| Blik |
| hehe leuk mopje Miss P:D |
|
|
| Robvef |
| Over dat plaatje --> je had eerst van deze dingen {IMG} neergezet |
|
|
| -=WVG=- |
| quote: | Originally posted by Robvef
Over dat plaatje --> je had eerst van deze dingen {IMG} neergezet |
I know...daarom staat er dit achter mijn opmerking daarboven ":p" oftewel J/K...:) |
|
|
| Robvef |
| Oeps, had ik nog niet gezien. :confused: |
|
|
|
|