|
Trinity
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
Den 11:e Juli arrangeras den första av 3 fester som går under namnet TRINITY
Festerna kommer att hållas i Jönköping och arrangeras av Ace-Event.
www.ace-event.se
Ålder 16+
DJs 11 Juli.
The Thrillseekers a.k.a Steve Helstrip, (UK)
Mike Shiver (Lost language rec)
Sameul Jason (Afterglow rec)
Pris på förköp, 150:-
DJs 20 september
Cosmic Gate
Flutlicht
Ytterligare en till fest kommer hållas men är inte spikad än
Biljetter kommer att finnas i Sthlm, Jönköping och Linköping.
Uppdaterar info allt eftersom det trillar in. :) |
|
|
| tobo99 |
| känner mig rätt sugen på cosmic gate och flutlicht måste jag säga |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by tobo99
känner mig rätt sugen på cosmic gate och flutlicht måste jag säga |
JAG MED :gsmile: |
|
|
| dj_hysterix |
| JAG MED :eek: |
|
|
| mindshooter |
| Feta fester indeed... jag kan inte gå på den första men har redan spikat dom andra två ;) blir fett som fan! |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
DJs 20 september
Cosmic Gate
Flutlicht
|
vänta bara tills vizzan får reda på det här..han kommer bli galen :D |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dj_hysterix
vänta bara tills vizzan får reda på det här..han kommer bli galen :D |
Han vet redan :) vi fick flyers på midway...jag hade hört talas om det innan dess oxå :) visste bara inte när eller hur... |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by mindshooter
Han vet redan :) vi fick flyers på midway...jag hade hört talas om det innan dess oxå :) visste bara inte när eller hur... |
han började ju dunka huvét i en pelare när du sa det till mig och vizay när vi skulle på voyage... så han e nog ganska glad :p |
|
|
| Dioxys |
synd bara att thrillseekers och mike shiver krockar med arvika.. får se vad som händer :)
men flutlicht vill jag fasen se alltså!
cosmic gate lockar självklart med :) är en sån sak man bara måste se nån gång i sitt liv :) |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by Dioxys
synd bara att thrillseekers och mike shiver krockar med arvika.. får se vad som händer :)
men flutlicht vill jag fasen se alltså!
cosmic gate lockar självklart med :) är en sån sak man bara måste se nån gång i sitt liv :) |
ahh så du ska till arvika alltså?.. är jävligt sugen på att åka dit jag oxå.. tege,astrix o atmos.. inte dumt alls.. =) vilka med ska dit?.. än så länge är det bara jag o flickan som ska upp.. vill ha med mig mer folk som man kan umgås med |
|
|
|
|