return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Trinity
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Den 11:e Juli arrangeras den första av 3 fester som går under namnet TRINITY

Festerna kommer att hållas i Jönköping och arrangeras av Ace-Event.
www.ace-event.se
Ålder 16+


DJs 11 Juli.
The Thrillseekers a.k.a Steve Helstrip, (UK)
Mike Shiver (Lost language rec)
Sameul Jason (Afterglow rec)


Pris på förköp, 150:-



DJs 20 september
Cosmic Gate
Flutlicht



Ytterligare en till fest kommer hållas men är inte spikad än
Biljetter kommer att finnas i Sthlm, Jönköping och Linköping.


Uppdaterar info allt eftersom det trillar in. :)
tobo99
känner mig rätt sugen på cosmic gate och flutlicht måste jag säga
dbl
quote:
Originally posted by tobo99
känner mig rätt sugen på cosmic gate och flutlicht måste jag säga

JAG MED :gsmile:
ShyTrance
JAG MED :D
dj_hysterix
JAG MED :eek:
lonne
INTE JAG !
mindshooter
Feta fester indeed... jag kan inte gå på den första men har redan spikat dom andra två ;) blir fett som fan!
dj_hysterix
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
DJs 20 september
Cosmic Gate
Flutlicht



vänta bara tills vizzan får reda på det här..han kommer bli galen :D
mindshooter
quote:
Originally posted by dj_hysterix
vänta bara tills vizzan får reda på det här..han kommer bli galen :D


Han vet redan :) vi fick flyers på midway...jag hade hört talas om det innan dess oxå :) visste bara inte när eller hur...
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Han vet redan :) vi fick flyers på midway...jag hade hört talas om det innan dess oxå :) visste bara inte när eller hur...


han började ju dunka huvét i en pelare när du sa det till mig och vizay när vi skulle på voyage... så han e nog ganska glad :p

Dioxys
synd bara att thrillseekers och mike shiver krockar med arvika.. får se vad som händer :)
men flutlicht vill jag fasen se alltså!
cosmic gate lockar självklart med :) är en sån sak man bara måste se nån gång i sitt liv :)
WoberT
quote:
Originally posted by Dioxys
synd bara att thrillseekers och mike shiver krockar med arvika.. får se vad som händer :)
men flutlicht vill jag fasen se alltså!
cosmic gate lockar självklart med :) är en sån sak man bara måste se nån gång i sitt liv :)


ahh så du ska till arvika alltså?.. är jävligt sugen på att åka dit jag oxå.. tege,astrix o atmos.. inte dumt alls.. =) vilka med ska dit?.. än så länge är det bara jag o flickan som ska upp.. vill ha med mig mer folk som man kan umgås med
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement