return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
אנשים תעזרו לי עם הארד-דיסק
View this Thread in Original format
cluBBer
קיצר, אני רוצה לקנות הארד דיסק
80 - 120 GB
יש לי אחד של 18 ג'יגה עכשיו

השאלה שלי היא : האם אני יוכל להתקין את החדש -לבד- , כך שהוא יהיה ביחד עם הישן שלי על אותו מחשב

זה בטוח שהוא יהיה גיבוי לטראקים שלי באותה מידה כמו
CD-RW?

מה גורם להארד דיסק להיארס?

עוד שאלה : למה אחרי שהתקנתי
XP
אני צריך לכבות ידנית את המחשב , פעם הוא היה מתכבה לבד ?

תודה מראש
Shahar
אוקי אז ככה......
קניתי 80 גיגה של וסטרן דיגיטל 7200 לפני כמה חודשים
יש עליו אחריו של שנה..
בטח שתוכל לשים את שניהם ביחד זה לא בעיה
אחד יהיה
primary ide
והשני יהיה
secondery
מה הכוונה גיבוי?
הוא ישמש כמו כל ארדיסק אחר..
יש אלף סיבות שיזיינו לך תארדיסק..
הסיבה הכי נפוצה
bad sectors
אם יש לך אפילו ממש מעט אני מציע לך להתחיל לגבות ושתסיים לצבוע תארדיסק בכחול כדי שיהיה יפה מתי שתזרוק אותו לים....
אל תחבר שני ארדיסקים שעל אחד יש בד סקטורים כי הם יכולים לזיין לך תשני
בקשר לאקספי זה יותר מורכב באיסיקיו אני אנסה להסביר לך..

אם אתה צריך עוד משהו תשאל
Sniper
quote:
Originally posted by Shahar
אוקי אז ככה......
קניתי 80 גיגה של וסטרן דיגיטל 7200 לפני כמה חודשים
יש עליו אחריו של שנה..
בטח שתוכל לשים את שניהם ביחד זה לא בעיה
אחד יהיה
primary ide
והשני יהיה
secondery
מה הכוונה גיבוי?
הוא ישמש כמו כל ארדיסק אחר..
יש אלף סיבות שיזיינו לך תארדיסק..
הסיבה הכי נפוצה
bad sectors
אם יש לך אפילו ממש מעט אני מציע לך להתחיל לגבות ושתסיים לצבוע תארדיסק בכחול כדי שיהיה יפה מתי שתזרוק אותו לים....
אל תחבר שני ארדיסקים שעל אחד יש בד סקטורים כי הם יכולים לזיין לך תשני
בקשר לאקספי זה יותר מורכב באיסיקיו אני אנסה להסביר אם אתלך..

ה צריך עוד משהו תשאל



כמו ששחר אמר אחי
אין סיבה שת'לא תוכל לשים 2 הרדיסקים
אצלי על המחשב יש שניים
וזה ממש לא עושה לי בעיות...:]
Flotser
שאלת איך הוא יכול להיהרס?

אם תביא לו מכות, ותבעט דברים בחדר על המארז
(מה שאני עושה לפעמים בטעות)
וגם אםם תפעיל את המחשב כשהוא בשיפוע גם יכול לסרוט שמה משהו
לפחות ככה זה היהי עם הארדיסקים טיפה יותר ישנים

יאללה תתחדש
:)
DJ-Kreing^^
אתה לוקח את ההארד דיסק החדש שקנית
מסתכל לו מאחורה איך שצריך לשים את הג'אמפר כדי שהוא יהיה הארד דיסק מישני, בדרך כלל הפינים האלה מסומנים באות
S
פותח את המארז ומחבר אותו לכניסת דאטא של אותו כבל כמו בהארד דיסק הראשון שלך.

ועכשיו שאתה מפעיל את המחשב אז יש לך את שניהם
:D

מה גורם להארדיסק להיארס...אצלי זה בעיקר בגלל שאני כל הזמן מתעסק איתו ולוקח אותו לכל מיני מקומות, זה גורם להידפקות סקטורים.

פעם גם הייתי משתולל ומביא מכות למארז אחרי שהייתי מפסיד בפיפא, אבל אחרי שהחלפתי כמה הארדיסקים כבר למדתי את הלקח...
:wtf: :wtf: :wtf:
warpedd_
אחי בקשר לגיבוי

אני לא יודע אם יש לך אופציה כזאת
אבל היום יש לוחות-אם שתומכים בגיבוי אוטומטי

זאת אומרת שהארדיסק אחד מגבה כל הזמן את השני אוטומטי
cluBBer
תודה על העזרה אחים שלי
הבנתי שזה יותר קל ממה שחשבתי


quote:
Originally posted by Shahar
אל תחבר שני ארדיסקים שעל אחד יש בד סקטורים כי הם יכולים לזיין לך תשני


אתה בטוח בזה , לא נראה לי הגיוני?
כי יש בשלי
432 KB BAD SECTORS
ככה הוא רושם אחרי שעושה סריקה בדיסק
אני רואה את זה לפחות כבר שנה , זה לא משתנה
Q-PiXeL
הארד דיסק חדש תקנה
WD with 8Mb Buffer
80-120
מה שבא לך
העיקר שיהיה עם ה8 מגה באפר, כי הם מגיעים עם אחריות ל3 שנים

בקשר לבד סקטורים יש לי כבר שנה בשתי ההארדיסקים

ב
IBM
הישן יש משהו כמו 2 מגה

אני עדיין מנסה למצוא תזמן לשלוח אותם לחנות/יבואן שיחליפו לי אותם
:D
Shahar
quote:
Originally posted by Flotser
שאלת איך הוא יכול להיהרס?

אם תביא לו מכות, ותבעט דברים בחדר על המארז
(מה שאני עושה לפעמים בטעות)
וגם אםם תפעיל את המחשב כשהוא בשיפוע גם יכול לסרוט שמה משהו
לפחות ככה זה היהי עם הארדיסקים טיפה יותר ישנים

יאללה תתחדש
:)


בדסקטורים יותר מדאיג ;)

quote:
Originally posted by cluBBer
אתה בטוח בזה , לא נראה לי הגיוני?
כי יש בשלי
432 KB BAD SECTORS
ככה הוא רושם אחרי שעושה סריקה בדיסק
אני רואה את זה לפחות כבר שנה , זה לא משתנה


חחחחחחחח אם אני בטוח?
כן
בתור אחד שהחליף 4 ארדיסקים בגלל בדסקטורים אז אני אומר לך כן
אז היום אתה רואה בדסקטורים והם בטח נמצאים בסוף הזיכרון.. אבל יש מצב שעוד חודש תתעורר והמחשב לא יעלה לך
ותראה את ההודעה
HDD S.M.A.R.T ERROR. Backup and replace.

תגבה את כל המידע שיש עליו..
ואם יש לך אחריות קח אותו אליהם ותקבל חדש
אם אין לך כמו שאמרתי צבע אותו בכחול וזרוק לים

quote:
Originally posted by DjChook
תשמע בגדול
BAD SECTORS
אתה יכול ליפול על מצב טוב ומצב לא טוב

מצב לא טוב, הם כמו מגפה, הורסים לאט לאט עוד ועוד חלקים
ומצב טוב, שפשוט ההארד דיסק מתפקד עם פחות מגה
וזהו


אתה צודק וטועה..
הם בכל מקרה הורסים לאט לאט.. ובגלל שהם מתפשטים הזיכרון קטן..אל תטעה ותחשוב שהם יעצרו מלהתפשט... הם ימשיכו ויום אחד פשוט הם יגמרו לך על הזיכרון ואתה בבעיה...אין עוד ארדיסק שהיו בו בדסקטורים ובסוף הם לא גמרו אותו
DjChook
תשמע בגדול
BAD SECTORS
אתה יכול ליפול על מצב טוב ומצב לא טוב

מצב לא טוב, הם כמו מגפה, הורסים לאט לאט עוד ועוד חלקים
ומצב טוב, שפשוט ההארד דיסק מתפקד עם פחות מגה
וזהו

עכשיו בקשר לכיבוי האוטומטי, קראתי איפשהו איך מסדרים את זה ב
XP
אבל אני לא זוכר
אז לדעתי תשאל באיזה פורום תמיכת מערכות הפעלה כמו תפוז או משהו

אני בטוח שאנשים שמתעסקים קצת במערכות הפעלה יודעים איך לסדר את זה
אני פשוט שכחתי

cluBBer
אנשים מה אתם אומרים על דיסק קשיח הזה?



דיסק קשיח

Western Digital 80GB 7200
דגם:WD800BB
מהטכנולוגיה האחרונה של Western Digital Caviar - עטורת פרסים לטכנולוגיה מתקדמת ואיכות.
כונן הקשיח הנמכר ביותר בעולם, אמינות נתונים ללא מתחרים עם טווח חיים ארוך במיוחד, כונן שקט עם עבודה יעילה הכולל מערכת בדיקה עצמית.
פועל בטכנולוגיית
RPM-ATA\100 7200 מהירות
זרימת נתונים עד
100MB
לשניה.
Q-PiXeL
תוסיף 60 שקל ותקנה את ה
WD800JB
הוא מגיע עם 3 שנים אחריות ו8 מגה בייט באפר
אבל הכי חשוב זה האחריות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement