|
Armin van Buuren -UPDATED-
|
View this Thread in Original format
| Blacky |
Hi ppl!
I just found out that Armin got a gig in Israel this july the 25th!
It will be placed at the Pacha, Tel-Aviv.
C'ya there ;) |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Blacky
Hi ppl!
I just found out that Armin got a gig in Israel this july the 25th!
It will be placed at the Pacha, Tel-Aviv.
C'ya there ;) |
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Blacky!@(#!(#!(@#(!@#(
whatcha doing here?!?!
;);):)
armin is coming to the pacha on the 25th, NICEEEEE
what ages?! |
|
|
| luckystrike |
זזיןןןן !!!
שוווובב ???
יא אללללללההה ענננק !
m8 - thanks for the info ...
:)
נקווה שהגילאים יהיו 18 פלוס ... |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by luckystrike
זזיןןןן !!!
שוווובב ???
יא אללללללההה ענננק !
m8 - thanks for the info ...
:)
נקווה שהגילאים יהיו 18 פלוס ... |
נקווה שלא!!!!!
:whip: :whip: |
|
|
| Rising |
W0howOw!!! :eek:
וואי עכשיו זה קרוב ..לא צריך לסוע עד היען..
kkkk |
|
|
| yahel222 |
זה יואצ יום שישי בטח נקסט או משהו
אין מצב 18 פלוס בטח 22 ככה
אבל עדיין נדיר המסיבות בפאצ'ה הכי טובות
כמו שאמרתי כבר המסיבה אולי הכי טובה אי פעם היתה בשנת 2000 נדמה לי שהיה בפאצ'ה פול אוקנפולד |
|
|
| TTman |
יוווווווווווווווווווווווו ענקקקקקקקקקקקקקקקקקקקק
הלוואי זה ל18 פלוס
הלוואיייייייייייייייייייייי
וזה 3 ימים לפני המילואים שלי, יותר נכון האבטשים
יווו איך זה בא בטוב
וואי וואי וואי
:eyespop: :crazy: :eyespop: |
|
|
| Shahar |
Yoooooo blacky ;]
Will you come to see him?
btw 10x |
|
|
| Blacky |
sure, i'll be there for 100% ! :)
probably with a basicbeats.net t-shirt :) |
|
|
| cluBBer |
זה בטוח שזה - נקסט
וגם שזה 22 פלוס
ד"א
OMFG |
|
|
| HyPeRSoNiC |
oh joly good day :D
אם זה לגיל שלי אני בא כמעט בטוח!!! |
|
|
| LA© |
OMGGGG
I can't ing believe it.... I'm so sad I'm in Canada already
:( :( :( :(
I ing wish I could go...
Well, Have fun!!!
Make sure you post replies here on TA to keep me updated! haha
Enjoy!:crazy: |
|
|
|
|