return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
נגמרה השנה!!!!
View this Thread in Original format
NyKoN
איי איי
כולם קיבלו היום תעודות
מגישים אותי על 85 בלשון :D
וזהו
חופש!!!!!!
מועהעהעהעהה
קיץ נעים לכולם
itamarsan
נכוןן כייף אדיר!!!!!!!!!!!!!!
מישהו עובד פה בחופשש?????????
DjChook
וואי תעודות... אחחחח היו ימים


שמח בשביל כולכם
Segev
quote:
Originally posted by itamarsan
נכוןן כייף אדיר!!!!!!!!!!!!!!
מישהו עובד פה בחופשש?????????


בטח עובדים , עם לא אז איך נרד ליאלת..

חופש מהנה לכולם!#!@#
sputnik_IL
הופ הופ
טראה ללה חלפה לה עוד שנה

שנה הבא י"ב
:o
Sm0keMachine
תעשו חיים..
:crazy:
Gil Shwarts
תהנו כל עוד אתם יכולים :)
KrazyDJs
בשעה טובה..אין יותר לימודים
סתלבט כל היום...

יאללה כיתה ט'
here i come
:rolleyes:
Hell_Copter
כוס אמא של הבגרויות האלה!!!
ימח שמן!!!

קיצר... על הזין שלי שנגמרה השנה :)
גם ככה לא הייתי בבית ספר בחצי שנה האחרונה
warpedd_
וואו עבר כלכך מהר

לכך אלה שעוד בתיכון
איזה כיף לכם

אני עוד לא מעכל את זה שרוב החברים שלי מתגייסים תוך חודש

luckystrike
תנצלו את הזמן חבר'ה :)

הלוואי עכשיו עליי ככה ...
:cool:
AnthemFreak
quote:
Originally posted by itamarsan
נכוןן כייף אדיר!!!!!!!!!!!!!!
מישהו עובד פה בחופשש?????????

כיף שיאא!!!!!!!!
אךךך חופש אלוהים

אני עובד .. אם אתה שואל
בבונג'ור.
16 לשעה
כל יום מהראשון ליולי עד סוף החופש כמעט..
כסף ענק אני יעשה
איזה כיףףףףףףף
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement