|
נגמרה השנה!!!!
|
View this Thread in Original format
| NyKoN |
איי איי
כולם קיבלו היום תעודות
מגישים אותי על 85 בלשון :D
וזהו
חופש!!!!!!
מועהעהעהעהה
קיץ נעים לכולם |
|
|
| itamarsan |
נכוןן כייף אדיר!!!!!!!!!!!!!!
מישהו עובד פה בחופשש????????? |
|
|
| DjChook |
וואי תעודות... אחחחח היו ימים
שמח בשביל כולכם |
|
|
| Segev |
| quote: | Originally posted by itamarsan
נכוןן כייף אדיר!!!!!!!!!!!!!!
מישהו עובד פה בחופשש????????? |
בטח עובדים , עם לא אז איך נרד ליאלת..
חופש מהנה לכולם!#!@# |
|
|
| sputnik_IL |
הופ הופ
טראה ללה חלפה לה עוד שנה
שנה הבא י"ב
:o |
|
|
| Sm0keMachine |
תעשו חיים..
:crazy: |
|
|
| Gil Shwarts |
| תהנו כל עוד אתם יכולים :) |
|
|
| KrazyDJs |
בשעה טובה..אין יותר לימודים
סתלבט כל היום...
יאללה כיתה ט'
here i come
:rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
כוס אמא של הבגרויות האלה!!!
ימח שמן!!!
קיצר... על הזין שלי שנגמרה השנה :)
גם ככה לא הייתי בבית ספר בחצי שנה האחרונה |
|
|
| warpedd_ |
וואו עבר כלכך מהר
לכך אלה שעוד בתיכון
איזה כיף לכם
אני עוד לא מעכל את זה שרוב החברים שלי מתגייסים תוך חודש |
|
|
| luckystrike |
תנצלו את הזמן חבר'ה :)
הלוואי עכשיו עליי ככה ...
:cool: |
|
|
| AnthemFreak |
| quote: | Originally posted by itamarsan
נכוןן כייף אדיר!!!!!!!!!!!!!!
מישהו עובד פה בחופשש????????? |
כיף שיאא!!!!!!!!
אךךך חופש אלוהים
אני עובד .. אם אתה שואל
בבונג'ור.
16 לשעה
כל יום מהראשון ליולי עד סוף החופש כמעט..
כסף ענק אני יעשה
איזה כיףףףףףףף |
|
|
|
|