return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 
Hello! Jag är ny =) (pg. 2)
View this Thread in Original format
dbl
quote:
Originally posted by Glorie
ja skratta när ja läste de där ;) gullit... neeeee... ska vi inte :) vi ska va såå snälla :) :crazy: :rolleyes: ;) :stongue:


akta dig för den här typen som jag quotar.... hon e den farligaste av oss alla ;)

nädå... jenn... ehm.. kanske inte får avslöja din riktiga identitet ifall du råkar ta död på nån :p
typ kramar ihjäl nån eller nått :D

jag finns alltid här som försöks person :)

nej usch.. har ju en tjej nu.. jobbigt jobbigt ;)
mindshooter
quote:
Originally posted by dbl
nej usch.. har ju en tjej nu..


Jag sörjer med dig mannen...sörjer med dig
dbl
quote:
Originally posted by mindshooter
Jag sörjer med dig mannen...sörjer med dig


tack tack... hel jobbigt.... ;) :p

affö ska hon bo så jävla långt bort :(
Nyx
ännu en 08 :rolleyes:
A-Gren
quote:
Originally posted by dbl
affö ska hon bo så jävla långt bort :(

SÅ att hon ska testa om du är trogen eller inte =P
A-Gren
quote:
Originally posted by Nyx
ännu en 08 :rolleyes:

Ere nå fel på oss 08-er eller?? =)
dbl
quote:
Originally posted by A-Gren
SÅ att hon ska testa om du är trogen eller inte =P



ehmmm... kan ju då vara lite svårt om hon bor så långt bort att kolla mig... ;)
kan ju också vara så att hon bor i eskilstuna bara och jag i göteborg.

min mobil räkning kommer fan bli enorm... som om den inte brukar vara det nu för tiden... hmmm.. pengarna bara flyger iväg.
kan ju bero på min resa till ayia napa och att jag köper en kavaj för 2500 spänn.... men vadå... riktigt snygg och min favorit designer... Filippa K :)

och min t-shirt som jag va tvungen att köpa samtidigt.. så jävla snygg.... Tiger of sweden.... 800 spänn.. av nån konstig anledning till mina kompisar det e skit dyrt.. inte ens min farsa tyckte det.. men aja...
sen så bidde det en del annat smått och gott.. typ byxor o sånt :)

men mobil räkningen kommer att total döda mig ekonomiskt :(
A-Gren
quote:
Originally posted by dbl
mobil räkningen kommer att total döda mig ekonomiskt :(


Haha, jo så kommer det garranterat att bli. Men det är hon väll värd ;P.

Jag gick precis ur mitt "förhållande". Det höll inte, kändes inte rätt.

Annars då, vad hender hos dig? =) Du lirar inte Cs, Q3 eller liknande?
Aendy
Av signaturen att döma misstänker jag att nykomlingen är förtjust i den bortgågne Douglas Adams episka verk... Skönt att se att han lever vidare till den yngre generationen.
dj_hysterix
dbl: snobbiga kläder där :p

Kongo_kim
jag är också ny. välkommen
mindshooter
quote:
Originally posted by Aendy
Av signaturen att döma misstänker jag att nykomlingen är förtjust i den bortgågne Douglas Adams episka verk... Skönt att se att han lever vidare till den yngre generationen.


Skojar du, hur kan du ha tvivlat. Hans bok är min bibel, hans ord är min lag.

quote:

Det är viktigt, och allmänt bekant, att saker och ting inte alltid är vad dom ser ut att vara. Så till exempel hade människorna på planeten jorden alltid ansett sig vara mer intelligenta än delfinerna, eftersom dom hade åstadkommit så mycket - hjulet, New York, krig och så vidare
- medan allt som delfinerna gjort var att skvimpa omkring i vattnet och ha kul. Men å andra sidan hade delfinerna alltid ansett sig vara mer intelligenta än människan - på exakt samma grunder
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement