|
Hello! Jag är ny =) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Endre |
hej hej, vem du nu än är.
|
|
|
| mindshooter |
Lirade CS ett tag förut..tröttnade typ... vet ett par gånger när jag spelade som jag blev kickad och anklagad för fusk när jag varit för bra :p FAst det var på tyska servrar, dom suger där!
Ere nått jag äger på så äre Tribes 2....försök o ta mig där säger jag bara :) Spelade 1:an som bara var en gratispryl. Sen har jag vart fast och lirat i många år nu. Clanade en del men la av nån gång när jag skulle resa bort... nu ere tribes 2 som gäller...MYCKET fett spel :) |
|
|
| WoberT |
Willkommen bei uns.. fick jag lära mig i högstadiet att det hette.. =)
så ni lirar CS en del alltså.. det är skoj som fan.. men jag råkade bli bannad till den 29:e Oktober.. använde lite fel kod antar jag.. råkade försöka 2ggr med den.. grrr.. men alltså.. tänkte springa o köpa spelet idag.. men är jag då fortfarande bannad om jag byter kod eller?.. stod att mitt ip var bannat.. isf är det ju ingen idé o köpa |
|
|
| AC. |
| quote: | Originally posted by dbl
DJ_Hysterix: klart ;)
men jag e ju knappast den enda här.... e det inte typ AC eller nån som sa att han brukade köra samma still när han e ute??? |
Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt :tongue2 Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig. |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by AC.
Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt :tongue2 Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig. |
Tycker det är jäkligt snyggt att klä sig så.. men bakåtslicket vetifan.. hehe ;)
nuuu har jag äntligen fått igång CS.. köpte skiten så gick det bra.. =D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by AC.
Kollade faktiskt på en kavaj från Tiger för ett par månader sedan för 2700, kändes dock inte som jag hade råd när jag inte får så mycket mer än 3000-4000 i studiestöd denna termin. Snobb? Absolut, bakslick och allt :tongue2 Blev så sent som på midsommarafton kallad snobb av två tjejer som satt på samma buss som mig. |
Pappa har en Tiger kavaj... rätt snygg faktiskt :)
det e det enda jag inte kör med.. bakåtslick.. passar inte i det :(
har visserligen aldrig haft riktigt långt hår för det så det har typ bara blivit halv bakåtslick när jag har testat.. men har la nästan rätt längd för det nu.. kanske skulle låta håret växa lite istället för att klippa mig :D |
|
|
| dbl |
| quote: | Originally posted by WoberT
nuuu har jag äntligen fått igång CS.. köpte skiten så gick det bra.. =D |
grattis... men nu tar du och dumpar det jävla skitspelet och hämtar hem Natural Selection istället :)
mycket bättre spel.. mer team work än det e i CS.
bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet...
jävla loosers... själv har man ju skjutit med ett på riktigt :gsmile:
PSG90.. ett av världens bästa vapen *drooool*
vill ha ett :p |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by dbl
bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet...
jävla loosers... |
säger mannen som aldrig Clanade ;)
min polare tävlade med lag i CS ett tag....det var ett satans teamplay ska jag säga dig....pratar med micarna och delar ut positioner och strategier :)
Tribes däremot, äger allt :) det är helt utvecklat för teamwork...du kan via en "command" screen ge uppdrag åt dina medspelare och så finns det stora flyplan där en får bomba, en får va tailgunner och en får styra... ungefär som battlefield fast i framtiden med massa mycket coolare vapen :) |
|
|
| WoberT |
| quote: | Originally posted by dbl
grattis... men nu tar du och dumpar det jävla skitspelet och hämtar hem Natural Selection istället :)
mycket bättre spel.. mer team work än det e i CS.
bara massa rambos som springer runt själva och tror att dem e något för att dem har ett snipergevär.... i spelet...
jävla loosers... själv har man ju skjutit med ett på riktigt :gsmile:
PSG90.. ett av världens bästa vapen *drooool*
vill ha ett :p |
hmm har aldrig hört talas om Natural Selection.. hemsida?
är öppen för alla nya spel. =)
Americas Army skulle jag vilja prova.. en gammal jobbarpolare vann EM med sitt lag =D.. han har tidigare vunnit halflife SM oxå.. |
|
|
| Amnezia |
| quote: | Originally posted by A-Gren
Döda mig inte... =P |
mjee enligt traditionerna så genomförs offerritualerna på söndagar å e väl inte sön idag??:rolleyes:
hässlich wilkommen:cool: |
|
|
| reveal |
| quote: | Originally posted by Amnezia
hässlich wilkommen:cool: |
betyder inte det ungefär "gräslig"? :p |
|
|
| Glorie |
| quote: | Originally posted by Amnezia
mjee enligt traditionerna så genomförs offerritualerna på söndagar å e väl inte sön idag??:rolleyes:
|
:stongue: :stongue: :stongue: haha, ja just det ;) |
|
|
|
|