|
מצלמה דיגיטלית
|
View this Thread in Original format
| HyPeRSoNiC |
טוב אז אני רוצה לקנות אחת
אבל אני מנסה למצוא שילוב טוב בין איכות ויעילות ומחיר
אני מתכוון לקחת אותה למסיבות, בילויים, יציאות, דברים כאלה ...
ואני מעדיף שהיא תהיה כמה שיותר נוחה וקומפקטית
לגבי מחיר - כל עוד הוא שפוי אני לא חושב שתהיה בעיה כי אני אבקש טיפה עזרה מההורים
יש המלצות?? |
|
|
| ADiSH |
לי יש
Olympus
היא קטנה והאיכות מצוינת |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by ADiSH
לי יש
Olympus
היא קטנה והאיכות מצוינת |
דגם? מחיר? |
|
|
| ADiSH |
טוב, שאלתי את אבא שלי וזה די יקר..
1,500 שח
הדגם זה
c-2 zoom |
|
|
| HyPeRSoNiC |
טוב אז בינתיים הכי זולה ממה שהצעתם עולה קרוב ל-700 ש"ח
פאק!
יש משהו באיזור ה-500?? |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אז בינתיים הכי זולה ממה שהצעתם עולה קרוב ל-700 ש"ח
פאק!
יש משהו באיזור ה-500?? |
אחי רק אם יש לך קומבינה או משהו כזה אז אתה תוכל להשיג במחיר כזה אבל ככה תמצא מצלמה במחיר כזה קצת מעפנההה |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
טוב אז בינתיים הכי זולה ממה שהצעתם עולה קרוב ל-700 ש"ח
פאק!
יש משהו באיזור ה-500?? |
תחפש משהו לא מפורסם
אבל נראה לי שעדיף להשקיע.. |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by ADiSH
תחפש משהו לא מפורסם
אבל נראה לי שעדיף להשקיע.. |
נראה אולי כשיהיה לי יותר כסף |
|
|
| Sniper |
אורן אחי לא אמרת שיש לך מצלמה??
כאילו דיברנו פעם ויש לך
בכל אופן אם ת'רוצה ליקנות ת'מצלמה שלי אני יעשה לך מכיר טוב
Minolta Dimage 2300
אני ימכור לך אותה באיזה 1200
ככה:]
סביר ביותר
אני קניתי אותה ליתר דיוק
קיבלתי אותה
אבל היא עלתה
400$
משו כזה..
כרגע היא עולה
380$
בחול
ככה שבארץ מין הסתם היא יותר יקרה.:]
מממ אחלה מצלמה ד"א
ואם אתה כבר קונה אז כדאי להשקיע אחי
דיגטלית זה אחד הדברים היותר טובים שיש בהישג יד
:] |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by itamarsan
אחי רק אם יש לך קומבינה או משהו כזה אז אתה תוכל להשיג במחיר כזה אבל ככה תמצא מצלמה במחיר כזה קצת מעפנההה |
נו בסדר
אבל אין לי קומבינות
בגלל זה אני פתחתי פה טרד
בכל מקרה, לא חידשת לי כלום
| quote: | Originally posted by Sniper
אורן אחי לא אמרת שיש לך מצלמה??
כאילו דיברנו פעם ויש לך
בכל אופן אם ת'רוצה ליקנות ת'מצלמה שלי אני יעשה לך מכיר טוב
Minolta Dimage 2300
אני ימכור לך אותה באיזה 1200
ככה:]
סביר ביותר
אני קניתי אותה ליתר דיוק
קיבלתי אותה
אבל היא עלתה
400$
משו כזה..
כרגע היא עולה
380$
בחול
ככה שבארץ מין הסתם היא יותר יקרה.:]
מממ אחלה מצלמה ד"א
ואם אתה כבר קונה אז כדאי להשקיע אחי
דיגטלית זה אחד הדברים היותר טובים שיש בהישג יד
:] |
אז ככה:
יש לי מצלמה, אבל היא לא שלי, היא של אבא שלי והוא לא נותן לי להוציא אותה מהבית בלי השגחתו... היא קצת יקרה...
אז אני רוצה אחת שתהיה שלי שאני אוכל לקחת אותה לכל מקום
בגלל זה אני גם רוצה שהיא תהיה קלה, כדי שיהיה לי נוח לסחוב אותה עליי
ובקשר למצלמה שלך, איכס!!! לא מתקרב למינולטה.... פשוט לא מת עליהם... וב-1200 אני אקנה כבר מצלמה חדשה
ובקשר להשקעה, אין לי דרישות כ"כ גבוהות אז בשביל מה לבזבז סתם כסף? אני מחפש לחסוך פה.....
אדב מצאתי משהו טוב
Mustek gSmart Mini 2
היא בגודל של כרסיט אשראי
2.1 מגה פיקסל
16 מגה זיכרון ונראה לי שיש אפשרות הרחבה
היא הופכת למצלמת אינטרנט אבל לא שאיכפת לי כי יש לי כבר
סוללה נטענת דרך כבל USB
היא עולה 70 דולר... אני אוכל לבקש מידידה שלי שתקנה אותה במקומי ותשלח לי בדואר.....
אבל אין לה פלאש..... זה החיסרון היחיד....
יש גם את ה
gSmart Mini 3
אבל אין במלאי |
|
|
|
|