|
איזה חמוד גילי!
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
אתמול אני ורועי נסענו לסוהו
אגב שהיה המסיבה הכי מגעילה בתולדות ההיסטוריה
בקיצור ראינו את אלעד המסטול
(תעשה דיאטה אחי)
וגם היינו עם גילי
איזה חמוד גילי הזה!
ישר מארגן לרועי אלכוהול ולעצמו
וככה באמצע המסיבה כשהוא כבר מסטול לגמרי כל בת שעוברת הוא בא אליי אומר לי
"בחיית סדר לי אותה"
והוא לא מוותר כל הערב
חחחח
בקיצור גילי גבר
וגם אלעד חמוד. |
|
|
| YuVaL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אתמול אני ורועי נסענו לסוהו
אגב שהיה המסיבה הכי מגעילה בתולדות ההיסטוריה
בקיצור ראינו את אלעד המסטול
(תעשה דיאטה אחי)
וגם היינו עם גילי
איזה חמוד גילי הזה!
ישר מארגן לרועי אלכוהול ולעצמו
וככה באמצע המסיבה כשהוא כבר מסטול לגמרי כל בת שעוברת הוא בא אליי אומר לי
"בחיית סדר לי אותה"
והוא לא מוותר כל הערב
חחחח
בקיצור גילי גבר
וגם אלעד חמוד. |
Concordently,
Vis-A-Vi |
|
|
| -CosmicFire- |
| מיזה גילי ומי זה אלעד :{] |
|
|
| KrazyDJs |
אני חושב שאלעד זה
sniper
וגילי זה
guetag
לא בטוח...רק לפי מה שאני זוכר :rolleyes: |
|
|
| Hell_Copter |
צח...
הוא לא אמר לך לסדר לו את הבנות האלה כי הוא היה שיכור...
הוא תמיד ככה
פדופיל בהתגלמותו :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by guetag
come on man...;)
בסוף תפסתי
כיתה י' מכפר יונה..אני אפילו לא יודע איפה זה |
what game?
ת'אמת גם אני לא
אבל זה באיזור של הסוהו לפי מה שהבנתי... |
|
|
| GLoBaL-MUZiK |
| quote: | Originally posted by guetag
come on man...;)
בסוף תפסתי
כיתה י' מכפר יונה..אני אפילו לא יודע איפה זה |
מי זאת? יש סיכוי גדול שאני מכיר אותה, וכפר-יונה זה אחרי צומת בית-ליד לכיוון טירה
חחחחחח |
|
|
| Sniper |
חחחחחחחחחחחחחחחחח
רועי יקרוע כפרה יונה זה בצד השני ביכלל:]
מממממ וגם אני הוצאתי לרועי שתיה
לא הרבה אבל עדיין:]
בכל אופן צוחי לבטן הזאת קוראים
בטן בירה
חח הייתי קצת מסטול
לא יכלתי גם ליתקוף אתמול
כי מישי שאני בקשר איתה היתה שם
וגם הרבה מהחברות שלה היו שם
חבל דווקא היה לי דיי סיכוי טוב:\\
וצח אחי אני מת על הפיטמה שלך!!! במיוחד עכשיו אחרי ההורדת שער
חייחיחיחיחיחי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
וצח אחי אני מת על הפיטמה שלך!!! במיוחד עכשיו אחרי ההורדת שער
חייחיחיחיחיחי |
כן זה היה מצחיק
צח כזה פתאום בא אליי אתמול ביציאה
גילחתי את החזה...
נשפכתי מצחוק :stongue: |
|
|
| Scorchio |
נו למה חשפתם אותי
בקיצור כל מה שאני יכול להגיד זה שאני בחיים לא עושה את זה יותר!!!
זה מגרד אש! |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Scorchio
נו למה חשפתם אותי
בקיצור כל מה שאני יכול להגיד זה שאני בחיים לא עושה את זה יותר!!!
זה מגרד אש! |
חחחח למה עשית את זה?!?!
אם כבר שעווה |
|
|
|
|