return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
איזה חמוד גילי!
View this Thread in Original format
Scorchio
אתמול אני ורועי נסענו לסוהו
אגב שהיה המסיבה הכי מגעילה בתולדות ההיסטוריה
בקיצור ראינו את אלעד המסטול
(תעשה דיאטה אחי)
וגם היינו עם גילי

איזה חמוד גילי הזה!
ישר מארגן לרועי אלכוהול ולעצמו
וככה באמצע המסיבה כשהוא כבר מסטול לגמרי כל בת שעוברת הוא בא אליי אומר לי
"בחיית סדר לי אותה"

והוא לא מוותר כל הערב
חחחח
בקיצור גילי גבר

וגם אלעד חמוד.
YuVaL
quote:
Originally posted by Scorchio
אתמול אני ורועי נסענו לסוהו
אגב שהיה המסיבה הכי מגעילה בתולדות ההיסטוריה
בקיצור ראינו את אלעד המסטול
(תעשה דיאטה אחי)
וגם היינו עם גילי

איזה חמוד גילי הזה!
ישר מארגן לרועי אלכוהול ולעצמו
וככה באמצע המסיבה כשהוא כבר מסטול לגמרי כל בת שעוברת הוא בא אליי אומר לי
"בחיית סדר לי אותה"

והוא לא מוותר כל הערב
חחחח
בקיצור גילי גבר

וגם אלעד חמוד.


Concordently,
Vis-A-Vi
-CosmicFire-
מיזה גילי ומי זה אלעד :{]
KrazyDJs
אני חושב שאלעד זה
sniper

וגילי זה
guetag

לא בטוח...רק לפי מה שאני זוכר :rolleyes:
DjChook
ERGO ?
Hell_Copter
צח...
הוא לא אמר לך לסדר לו את הבנות האלה כי הוא היה שיכור...
הוא תמיד ככה
פדופיל בהתגלמותו :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by guetag
come on man...;)

בסוף תפסתי
כיתה י' מכפר יונה..אני אפילו לא יודע איפה זה


what game?
ת'אמת גם אני לא
אבל זה באיזור של הסוהו לפי מה שהבנתי...
GLoBaL-MUZiK
quote:
Originally posted by guetag
come on man...;)

בסוף תפסתי
כיתה י' מכפר יונה..אני אפילו לא יודע איפה זה

מי זאת? יש סיכוי גדול שאני מכיר אותה, וכפר-יונה זה אחרי צומת בית-ליד לכיוון טירה
חחחחחח
Sniper
חחחחחחחחחחחחחחחחח
רועי יקרוע כפרה יונה זה בצד השני ביכלל:]
מממממ וגם אני הוצאתי לרועי שתיה
לא הרבה אבל עדיין:]

בכל אופן צוחי לבטן הזאת קוראים
בטן בירה
חח הייתי קצת מסטול
לא יכלתי גם ליתקוף אתמול
כי מישי שאני בקשר איתה היתה שם
וגם הרבה מהחברות שלה היו שם
חבל דווקא היה לי דיי סיכוי טוב:\\

וצח אחי אני מת על הפיטמה שלך!!! במיוחד עכשיו אחרי ההורדת שער
חייחיחיחיחיחי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
וצח אחי אני מת על הפיטמה שלך!!! במיוחד עכשיו אחרי ההורדת שער
חייחיחיחיחיחי


כן זה היה מצחיק
צח כזה פתאום בא אליי אתמול ביציאה
גילחתי את החזה...
נשפכתי מצחוק :stongue:

Scorchio
נו למה חשפתם אותי
בקיצור כל מה שאני יכול להגיד זה שאני בחיים לא עושה את זה יותר!!!
זה מגרד אש!
TinkerbeL
quote:
Originally posted by Scorchio
נו למה חשפתם אותי
בקיצור כל מה שאני יכול להגיד זה שאני בחיים לא עושה את זה יותר!!!
זה מגרד אש!



חחחח למה עשית את זה?!?!

אם כבר שעווה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement