|
Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
| Ik wou er zoooo graag naartoe maar ibiza was calling first... als mijn vliegtuig meezit kan ik misschien wel gaan de laatste dag (ik ben een marco addict:D) |
|
|
| Eagle` |
| sorry voor de late replies op threads, maar ben hier hier nog nooit op dees part van fora geweest, mijn excuses. Soit Ferry een van de meest onderschatte DJ's denk ik, die gast levert bommen van sets af, herriner me nog die trance energy set van 2000, wat een mix man :eyes: |
|
|
| CygnusX |
| We (= TatanaGirl, Bouyant, ik en nog een paar niet-BeTA's) gaan er alle 3 de dagen naartoe. Gaan er nog andere BeTA's? |
|
|
| Dark Apostle |
"Sunday, July 20th: DJ MARCO V. [dj set] & PUSH [live]:
The producer of c:\del *.mp3, Simulated, Godd, ... and the producer of Universal nation, Strange world, ... meet at illusion @ the beach."
Dat dit nog uitgeleegd moet worden aan de mensen die voor hen zouden komen
:rolleyes:
De meeste die komen zijn tevreden zolang het maar dansbaar is. Waarschijnlijk zullen ze teleurgesteld zijn dat die geen Sylver draaien :toothless |
|
|
| Steve-Austin |
Ik ga de vrijdag hé :D
Maar voor Ferry, ik zal zijn set bij Versuz wachten ... |
|
|
| tor8024 |
ik ga op zaterdag naar ferry!
zondag lijkt me ook uitstekend qua line-up, maar een zondag ligt me wat moeilijk.. :( |
|
|
| [BE]FusioN`-- |
Ik ga waarschijnlijk ook naar Ferry :eyes:
Beetje spijtige zaak da dat den enige echt boeiende naam is die avond, ma hij is de moeite waard (voor de rest kannek even goe naar illusion gaan, en die zie ik sowieso op illusion birthday party :/) |
|
|
| mynameistrance |
| weet er iemand rond wanneer da Push en Marco V zouden draaien? heb geen zin om vroeg te komen, maar kwil ze ook niet missen |
|
|
| Tiger777 |
| Komt gewoon toch nen helen avond ;) |
|
|
| mynameistrance |
| ja, ma kan maar trugkeren met de eersten tram (6h of zo), en om daar van 22h tot 6h te staan flippen is toch wa lang (8 uur om precies te zijn:p ) |
|
|
| Tiger777 |
| nu moet ik toegeven, dat ik dàt ten zeerste betwijfel ;) |
|
|
| mynameistrance |
| dat van die tram? |
|
|
|
|