return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Illusion at the beach - 18, 19 & 20 juli - Oostende (pg. 8)
View this Thread in Original format
camzicaze
MIKE was THE man :)
Marco V was ook nie slecht maar er zaten wel wat saaie stukken in :-/
ha en wij stonden de vrijdag ook eerst in dien andere room maar die leek nogal klein, de bar voor de dj booth :s en de muziek was niet echt dat... na een half uur naar buiten en de main room gevonden... lol
't was idd wel tamelijk warm daarbinnen maar heb al erger geweten. ik wist dat de meeste kaarten in voorverkoop waren en dat je dus maar best vroeg kwam, wij dus iedere keer daar om 22h en dus geen rij van een km :) Licht en geluid waren best wel goed, vooral tijdens de push liveact :)
Ook nog CygnusX en Tatanagirl onmoet, was erg gezellig :)
hierzo wat pics :)

dit was het dus niet :p

dj booth

en hier nog wat psy pics :p

(drummer achter paal :p )
and last but not least Mister Cygnux X and Miss Tatanagirl

ik vond het wel een geslaagd weekend :) :cool:
Gladius
nice pics, vooral laatste is skoone foto ;)
TatanaGirl
Ja, ik vind cygnusx er het beste uitzien! Da maakt het ne mooie foto.

Groetjes

TatanaGirl
Buoyant
Oke dan nu ff een tip voor onze MIKE: zijn draaien was meesterlijk zoals eerder gezegd, maar die drumkerel en de synthesizer-dude mogen de volgende keer wel weg, ik kan het fout hebben maar ik had nie de indruk dat ze de hele tijd live bezig waren en dat ze der dus alleen maar voor de show bijstonden, ik kreeg op sommige momenten wel een milk inc gevoel, maar afgezien dat het zijne eerste live-act was, was het meer als dik in orde, keep up the good work MIKE
camzicaze
quote:
Originally posted by Buoyant
maar afgezien dat het zijne eerste live-act was, was het meer als dik in orde, keep up the good work MIKE

Dit was zeker niet zijn eerste! :clown: MIKE doet al jaren live-acts onder de naam 'Push' ('MIKE' is voor dj sets btw).
Buoyant
quote:
Originally posted by camzicaze
Dit was zeker niet zijn eerste! :clown: MIKE doet al jaren live-acts onder de naam 'Push'

Ik dacht dat hij int begin zei dat dit de eerste keer was, misschien bedoelde ie eerste keer voor illusion of eerste keer met die andere kerels, ma der was in ieder geval iets da de eerste keer was 100% zeker
TranceSeeker
heheh nice pics daar, ik sta er net niet op he :(, stond rechts van voor tijdens push live, juust nie he miljaar :)
Nabistai
Ik heb Push Live alleen maar bezig gezien op video (kazaa) en ik kreeg serieus de indruk dat alles was geplaybacked :sadgreen: Ik vond het trouwens zeeeer abnormaal dat er een cdj100 voor zijn neus stond (op de video weliswaar hé), dat hebt ge totaal niet nodig bij een live show dacht ik:conf:
bobbytk
het was alleen maar met momenten live, grootste gedeelte van de tijd waren de drums een zeer moeilijk te horen hatje op de achtergrond en de synths dude maakte totaal geen geluid. meer op laatste heeft mike wel wat met die universal nation met samples gewerkt was wel vet.

wat de rest van de avond betreft vondt ik dat er enorm goed gedraait geweest is door alle dj's.

vooral the level was een stuk beter dan gewoonlijk

een zeer geslaagde avond op 2 toch wel grootte minpunten na..

1. teveel volk/locatie te klein:
ze hebbe gewoon teveel volk binnengelaten want als iedereen naar binnen zou gegaan zijn wat buitenstond op een bepaald moment zou et levensgevaarlijk geweest zijn :whip:
ze hadden gewoon een grotere locatie moeten voorzien. met wat meer buitenruimte want dat stond zelfs bomvol met momenten.

2. TE WARM:
makkelijkste oplossing: hang minder lampen op ,donkerder is niet erg :p

een andere oplossing is VOOR VENTILATIE ZORGEN!!! met airco/ventilators...
als dit geld kost vraag aan iedereen ne euro of 2 meer inkom heb er gerust 2 euro voor over voor me niet de hele avond kapot te moeten zweten (en gsm kapot te zweten, want dat komt ervan als je danst:whip: )

het lijkt mij dus op events als deze dat er meestal totaal niet gedacht wordt aan voor ventilatie zorgen, gewoon de boel volhangen met veel teveel superwarmte producerende lampkes en fuk the ppl als et der maar goed uitziet :whip:

mike zei het zelfs tijdens zijn live act. " man tis hier warm" hehe
Gladius
stuur da ineens als mail nr illusion ;)

eieregooie
Nie echt positieve reacties... Jammer hoor... Had een heel leuk feestje kunnen zijn :)
Buoyant
MIKE and me :D

http://users.skynet.be/fa271609/Illusion@Beach/slides/Mike%20&%20Tom.html

thanx 2 CygnusX
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 [8] 9 
Privacy Statement