|
Judge Jules @ NRJ Extravadance
|
View this Thread in Original format
| Kongo_kim |
börjar han som vanligt vid 22:00?
Någon som ska lyssna?
Jag kommar lyssna och kanske skriver någo här under tiden |
|
|
| Connector |
| Jag ska lyssna och rippa! Hoppas det blir ett skönt set... |
|
|
| ScuL |
| kul att ni säger...ska försöka och lyssna på nätet.. |
|
|
| reveal |
| quote: |
LÖRDAGAR 22:00-00:00
Obs!
Nya sommartider fr 16 Juni!
Lörd 21:00-23:00
|
ingen som rippar? |
|
|
| Kongo_kim |
FÖrsta låten
NRC - Here Comes The Rain Again (?`mix) hårdare än Push |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by reveal
ingen som rippar? |
Connector skulle rippa
| quote: | | Jag ska lyssna och rippa! Hoppas det blir ett skönt set... |
|
|
|
| ScuL |
jag kan bara lyssnar via nättet (64kbps :( ) ....
värför finns det egentligen ingen Svenskt radio på satelliten :conf: |
|
|
| Kongo_kim |
| quote: | Originally posted by ScuL
jag kan bara lyssnar via nättet (64kbps :( ) ....
värför finns det egentligen ingen Svenskt radio på satelliten :conf: |
Jag lyssnar på 32/kbps så klaga inte
Åhh fan visste inte att man kunde ändra |
|
|
| Kongo_kim |
Andra låten.. inte en jävla aning.
Tredje låten.. har jag hört men vete fan låter lite Neo & Farina aktigt kan vara Neo & Farina - Someone |
|
|
| ScuL |
Some day hehe :)
den andra var Minimalistix :D (visste inte :))
(egen produktion av da Judge himself) |
|
|
| Kongo_kim |
Får en aning om att det inte är Judge Jules som lirar. Daillo har inte nämnt han någon gång än. Inte ens nu när han berättade Playlisten.
NRC - Here Comes The Rain
Minimalistix - Fly (någonting)
Neo & Farina - Someday |
|
|
| Kongo_kim |
Låt 4 var jävligt grym tyvärr ingen aning vilken det var.
låt 5 4 Strings - Let It Rain |
|
|
|
|