|
מזל טוב לאורן RISING
|
View this Thread in Original format
| SiLvErSkY |
על יום הולדתו ה-17 בחייו.
מזל טוב אחי!
:gsmile: |
|
|
| ADiSH |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
17?? |
ככה הוא כתב..
מזל טוב:tongue2 |
|
|
| AnthemFreak |
| מזל טוב אחשלי:) |
|
|
| nesher |
MAZAL TOV AH SHELI
!@$@!$!@
:D ;) :D :crazy: :tongue3 :happy2: :haha: :tongue2 :toocool: :gsmile: :disbelief |
|
|
| Rising |
חחחחח גל..
WTF????
נזכרת לרשום פה שוב?
תודה אחים שלי אבל זה לא היומלדת שלי היום :)
גל והשטויות שלו |
|
|
| DjChook |
| חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| -CosmicFire- |
חחחחחחחחחחחחחחח
זה לא היום הולדת שלו ואתה כותב ??!?!? :D :D :D :D :D
חחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| ADiSH |
חחחחחחחחחחחחחחחח
:toothless |
|
|
| SiLvErSkY |
שכחתי להוסיף
שתתקים עוד הרבה זמן.....
מצטער על הבלבול ואי הנוחות |
|
|
| DjChook |
| באמת התגעגענו אליך |
|
|
|
|