return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
ררררררררררררררררונננדדדוווווו
View this Thread in Original format
Scorchio
איזה רונדו חזק היה!!
חסמנו איזה 200 מכוניות בפקק אדיר בבריגדה בהרצליה
אנחנו עם תופים וכל המכוניות מקושטות בסרטים וכולם שמו את הרדיו על 99 אז היה ווליום אחושרמוטה וכמה צפירות ותיפופים אחושרמוטה איזה חזק היה
עד שבאה משטרה ובתוך שתי שניות התקפלנו כמו מטורפים
אבל כוס אמק היינו אחרונים בטור אז חטפנו דו"ח 250 שקל על הפרעת תנועה

משם המשכנו לים והיה נחמד


בקיצור

IM FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
DjChook
גם אנייייייייייייייייייייייייייייייייי
Tarantula
אוי שתקו כבר
בווו עליכם!@$!@$
גם אני רוצה::clown:
Scorchio
אתה קולט ששיתקנו את הצומת המרכזית של הרצליה
אני מדבר על שיתוק לגמרי
היה פקק של קילומטר מאחורינו
warpedd_
כן חופשי היה עננננק

צח לא ראיתי אותך אבל רועי סיפר לי על הדוח
חחחחח איזה טמבל
luckystrike
יא אללה - צח אתם ממשיכים את המורשת אה ?

קיצר - אצלנו עשינו את הרונדו ביום של הבגרות האחרונה
זה כבר לא ככה ?

היה לנו רכב הכי פצצה - מזדה אמפיוי עם גג נפתח כפול
למעלה ותותחי מיים ענקיים ...
לקחנו תמונה אחוש מצחיקה של סגנית מנהלת שכבה והגדלנו אותה בבית דפוס
וצילמנו אותה בציבעוני מלא עותקים ותלינו על כל האוטו מסביב
זה נראה כמו פרסומת ענקית על אוטובוס ...

יש לי תמונות - אם למישהוא יש אתר שיחזיק מעמד אני יעלה ...
:)
Hell_Copter
אין היה פשוט שוס לא נורמלי!!!!!!
נפגשנו כולם בגבעת חן שם... איפה שרחוב קזן... יענו בכיכר שנכנסים ממנה לגבעת חן
והיו שם ים משטרות...
וכיוונו תנועה שלא נחסום את גבעת חן...
ואז כל יציאה לכיוון אחוזה גם הייתה חסומה עד היציאה האחרונה לפארק
אז כולם נסעו ואז בדרך ירושלים שם כולם עצרו
איזה פקק אדיר היה
וכולם שמחים ומרוצים והכל
ואז יצאנו החוצה כולם בהתחלה של הבריגדה היהודית וקפצנו ושרנו והכל...
אין זה היה פשוט קלאסה!!!!
משהו באמת בסט

ושמורן... שלא תחשוב שהיה לכם רונדו יותר גדול...
אולי היה לכם 600 איש בשכבה...
אבל אנחנו עשינו כל הבתי ספר ביחד :D

השלט שהכי אהבתי שתלו היה
שתים עשרה שנים דפקו אותנו בתחת, סוף סוף גמרנו!!
:stongue: :stongue: :stongue:
itamarsan
quote:
[b]Originally posted by Hell_Copter [/b

השלט שהכי אהבתי שתלו היה
שתים עשרה שנים דפקו אותנו בתחת, סוף סוף גמרנו!!
:stongue: :stongue: :stongue:

גדולללל אחיייי אין על המשפטט הזה
אהבתייי
!!!!!!!!!!!!!!!!
והעיקר שהרגישו אצליכם מה זה לסיים י''ב כי אצלינו בקושי הרגישוווו.......
Hell_Copter
מה שעוד רציתי להגיד שהמשטרה לקחה ים רשיונות של אנשים ואמרה להם לבוא לתחנה לקחת אותם
והם גם הביאו די הרבה קנסות
בני זונות מניאקים@!$%!# :whip:
Scorchio
רונדו אגדי זה היה מטרו אביב ואוסטרובסקי ביחד
זה נראה לי היה הרונדו הכי גדול בתולדות רעננה
ותומר יא אהבל מה טמבל אני לא נהגתי
תפסו אותנו כי היינו באמצע הטור והמשטרה לא תפסה את הראשונים
אז חטפנו דו"ח
מה לעשות.

אבל היה כזה כיף
ורועי לא יודע מה איתכם אבל אנחנו ראינו איזה אוטו של כוסיות מאוסטרובסקי שהיו חשופות חזה לגמרי.

Sniper
מברוק אחים שלי!!!:]
איזה כיף זה לדעת שסגרנו 12 שנות לימוד
?
?
אה אה
אה
אה
?


בכל אופן גם לנו היה רונדו ניראה לי שרשמתי את זה פה בכל אופן אנחנו עשינו פקק מהמחלף בנתניה שנוסעים למכמורת
עד מכמורת כולם נסעו על 20 וזה..
היה ליגה אחושרמוטה

ואז היתה לנו מסיבה סגורה במיכמורת:]
וכל זה היה ללא אישור מהמישטרה
חח
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
אבל היה כזה כיף
ורועי לא יודע מה איתכם אבל אנחנו ראינו איזה אוטו של כוסיות מאוסטרובסקי שהיו חשופות חזה לגמרי.


סעמק פספסתי את זה... :rolleyes:

אבל אם ראית את הזאת עם ה 206 סי סי...
פאק איזה פצצה!!!! לבשה את האמ אמא של הדפוק אותי... היה בסט
והיא עצרה ליד המכולת הזאת בדרך לים שתומר אני ועוד שני חברים שלנו עצרנו שם
הם היו שם לידנו קצת ואז הלכנו
פאק הן היו פצצות!!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement