|
ררררררררררררררררונננדדדוווווו
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
איזה רונדו חזק היה!!
חסמנו איזה 200 מכוניות בפקק אדיר בבריגדה בהרצליה
אנחנו עם תופים וכל המכוניות מקושטות בסרטים וכולם שמו את הרדיו על 99 אז היה ווליום אחושרמוטה וכמה צפירות ותיפופים אחושרמוטה איזה חזק היה
עד שבאה משטרה ובתוך שתי שניות התקפלנו כמו מטורפים
אבל כוס אמק היינו אחרונים בטור אז חטפנו דו"ח 250 שקל על הפרעת תנועה
משם המשכנו לים והיה נחמד
בקיצור
IM FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
| DjChook |
| גם אנייייייייייייייייייייייייייייייייי |
|
|
| Tarantula |
אוי שתקו כבר
בווו עליכם!@$!@$
גם אני רוצה::clown: |
|
|
| Scorchio |
אתה קולט ששיתקנו את הצומת המרכזית של הרצליה
אני מדבר על שיתוק לגמרי
היה פקק של קילומטר מאחורינו |
|
|
| warpedd_ |
כן חופשי היה עננננק
צח לא ראיתי אותך אבל רועי סיפר לי על הדוח
חחחחח איזה טמבל |
|
|
| luckystrike |
יא אללה - צח אתם ממשיכים את המורשת אה ?
קיצר - אצלנו עשינו את הרונדו ביום של הבגרות האחרונה
זה כבר לא ככה ?
היה לנו רכב הכי פצצה - מזדה אמפיוי עם גג נפתח כפול
למעלה ותותחי מיים ענקיים ...
לקחנו תמונה אחוש מצחיקה של סגנית מנהלת שכבה והגדלנו אותה בבית דפוס
וצילמנו אותה בציבעוני מלא עותקים ותלינו על כל האוטו מסביב
זה נראה כמו פרסומת ענקית על אוטובוס ...
יש לי תמונות - אם למישהוא יש אתר שיחזיק מעמד אני יעלה ...
:) |
|
|
| Hell_Copter |
אין היה פשוט שוס לא נורמלי!!!!!!
נפגשנו כולם בגבעת חן שם... איפה שרחוב קזן... יענו בכיכר שנכנסים ממנה לגבעת חן
והיו שם ים משטרות...
וכיוונו תנועה שלא נחסום את גבעת חן...
ואז כל יציאה לכיוון אחוזה גם הייתה חסומה עד היציאה האחרונה לפארק
אז כולם נסעו ואז בדרך ירושלים שם כולם עצרו
איזה פקק אדיר היה
וכולם שמחים ומרוצים והכל
ואז יצאנו החוצה כולם בהתחלה של הבריגדה היהודית וקפצנו ושרנו והכל...
אין זה היה פשוט קלאסה!!!!
משהו באמת בסט
ושמורן... שלא תחשוב שהיה לכם רונדו יותר גדול...
אולי היה לכם 600 איש בשכבה...
אבל אנחנו עשינו כל הבתי ספר ביחד :D
השלט שהכי אהבתי שתלו היה
שתים עשרה שנים דפקו אותנו בתחת, סוף סוף גמרנו!!
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| itamarsan |
| quote: | [b]Originally posted by Hell_Copter [/b
השלט שהכי אהבתי שתלו היה
שתים עשרה שנים דפקו אותנו בתחת, סוף סוף גמרנו!!
:stongue: :stongue: :stongue: |
גדולללל אחיייי אין על המשפטט הזה
אהבתייי
!!!!!!!!!!!!!!!!
והעיקר שהרגישו אצליכם מה זה לסיים י''ב כי אצלינו בקושי הרגישוווו....... |
|
|
| Hell_Copter |
מה שעוד רציתי להגיד שהמשטרה לקחה ים רשיונות של אנשים ואמרה להם לבוא לתחנה לקחת אותם
והם גם הביאו די הרבה קנסות
בני זונות מניאקים@!$%!# :whip: |
|
|
| Scorchio |
רונדו אגדי זה היה מטרו אביב ואוסטרובסקי ביחד
זה נראה לי היה הרונדו הכי גדול בתולדות רעננה
ותומר יא אהבל מה טמבל אני לא נהגתי
תפסו אותנו כי היינו באמצע הטור והמשטרה לא תפסה את הראשונים
אז חטפנו דו"ח
מה לעשות.
אבל היה כזה כיף
ורועי לא יודע מה איתכם אבל אנחנו ראינו איזה אוטו של כוסיות מאוסטרובסקי שהיו חשופות חזה לגמרי. |
|
|
| Sniper |
מברוק אחים שלי!!!:]
איזה כיף זה לדעת שסגרנו 12 שנות לימוד
?
?
אה אה
אה
אה
?
בכל אופן גם לנו היה רונדו ניראה לי שרשמתי את זה פה בכל אופן אנחנו עשינו פקק מהמחלף בנתניה שנוסעים למכמורת
עד מכמורת כולם נסעו על 20 וזה..
היה ליגה אחושרמוטה
ואז היתה לנו מסיבה סגורה במיכמורת:]
וכל זה היה ללא אישור מהמישטרה
חח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אבל היה כזה כיף
ורועי לא יודע מה איתכם אבל אנחנו ראינו איזה אוטו של כוסיות מאוסטרובסקי שהיו חשופות חזה לגמרי. |
סעמק פספסתי את זה... :rolleyes:
אבל אם ראית את הזאת עם ה 206 סי סי...
פאק איזה פצצה!!!! לבשה את האמ אמא של הדפוק אותי... היה בסט
והיא עצרה ליד המכולת הזאת בדרך לים שתומר אני ועוד שני חברים שלנו עצרנו שם
הם היו שם לידנו קצת ואז הלכנו
פאק הן היו פצצות!!!! |
|
|
|
|