|
מחזור י"ז תיכון היובל סיים ללמוד
|
View this Thread in Original format
| Dj-2TaLL |
זהו!!!
היום סיימתי את הבגרות בספרות ואין יותר בספר!!!!!!!
אקיצר רציתי שתשמעו את הטראק / שיר סיום שלנו, הוא ממש תותח
תורידו אותו מ:
http://www.angelfire.com/ill/yod-zain/
שווה מושקע!!!
הכין את הביט: DELUXE AKA אסף לוכסמבורג
שרים: יונתן יהודאי ודן שגב
שרה: נתי קרמן |
|
|
| Tarantula |
ממזזללל טובב!@$!@$:D :D :D :D
אוף , רועיי1@$!$ ר ק אנחנו נדפקנו עם הכימיה שלנו...:( |
|
|
| DjChook |
חחח תכלססססססס
גם אנחנו סיימנו
WIPIIIIIIII |
|
|
| Scorchio |
| IM FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE |
|
|
| Narcotic Mind |
פשששששששששששש סחטיין על השיר
איזה השקעה
יש עליהם
אתם מנגנים את זה בטקס אני משאר ? |
|
|
| warpedd_ |
פששש לא רע
אחי תאשר לי באיסיקיו |
|
|
| luckystrike |
איזה כיף לכם ... איזה ימים :(
גם אני רוצה !
בההההההה
יאללה סעו לחו"ל יא כולרות ! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ממזזללל טובב!@$!@$:D :D :D :D
אוף , רועיי1@$!$ ר ק אנחנו נדפקנו עם הכימיה שלנו...:( |
כן אה...
לא נעים בכלל!!
אבל יהיה טוב בייבי... :) |
|
|
| oDrori |
...ברכות שוב לכל המסיימים, אני במקומכם הייתי מבואס אבל
אוקצור אני מוריד את השיר כרג,ע נמתין :) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ממזזללל טובב!@$!@$:D :D :D :D
אוף , רועיי1@$!$ ר ק אנחנו נדפקנו עם הכימיה שלנו...:( |
רק לי סוציולוגיה ב10 ליולי
דפיקה רצינית...
לא רוצים לתת לי לסיים בית ספר |
|
|
| DjNumShum |
איזה שיר יפה יאללה!
סוף הדרך!
איזה תקופה יאללה! :( |
|
|
| MASTERsplinter |
| גם לנו יש רמיקס שיר סיום אם יהיה לי לאן להעלות אני אשמח אם תתנו דעת.. |
|
|
|
|