return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 
מחזור י"ז תיכון היובל סיים ללמוד
View this Thread in Original format
Dj-2TaLL
זהו!!!
היום סיימתי את הבגרות בספרות ואין יותר בספר!!!!!!!

אקיצר רציתי שתשמעו את הטראק / שיר סיום שלנו, הוא ממש תותח
תורידו אותו מ:
http://www.angelfire.com/ill/yod-zain/

שווה מושקע!!!
הכין את הביט: DELUXE AKA אסף לוכסמבורג
שרים: יונתן יהודאי ודן שגב
שרה: נתי קרמן
Tarantula
ממזזללל טובב!@$!@$:D :D :D :D

אוף , רועיי1@$!$ ר ק אנחנו נדפקנו עם הכימיה שלנו...:(
DjChook
חחח תכלססססססס
גם אנחנו סיימנו


WIPIIIIIIII
Scorchio
IM FREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Narcotic Mind
פשששששששששששש סחטיין על השיר
איזה השקעה

יש עליהם

אתם מנגנים את זה בטקס אני משאר ?
warpedd_
פששש לא רע

אחי תאשר לי באיסיקיו
luckystrike
איזה כיף לכם ... איזה ימים :(
גם אני רוצה !

בההההההה

יאללה סעו לחו"ל יא כולרות !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Tarantula
ממזזללל טובב!@$!@$:D :D :D :D

אוף , רועיי1@$!$ ר ק אנחנו נדפקנו עם הכימיה שלנו...:(


כן אה...
לא נעים בכלל!!
אבל יהיה טוב בייבי... :)
oDrori
...ברכות שוב לכל המסיימים, אני במקומכם הייתי מבואס אבל


אוקצור אני מוריד את השיר כרג,ע נמתין :)
nimrod levi
quote:
Originally posted by Tarantula
ממזזללל טובב!@$!@$:D :D :D :D

אוף , רועיי1@$!$ ר ק אנחנו נדפקנו עם הכימיה שלנו...:(


רק לי סוציולוגיה ב10 ליולי
דפיקה רצינית...
לא רוצים לתת לי לסיים בית ספר

DjNumShum
איזה שיר יפה יאללה!
סוף הדרך!

איזה תקופה יאללה! :(
MASTERsplinter
גם לנו יש רמיקס שיר סיום אם יהיה לי לאן להעלות אני אשמח אם תתנו דעת..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement