|
mp3 discman (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Robvef |
Ok dit begrijp ik!!!
| quote: |
Damn tof man.. gewoon heel lang w8e totdat ie uitverkocht is dan kan ik em tenminste nie meer kope...
|
Dit dus niet meer
| quote: |
128mb.. MMmmM
Fl. 595, mp3speler en verzendkosten.
+ uitbreiding 3 keer 32mb = 477
Bijelkaar!=1072
|
Dat weer wel
| quote: |
Ja bestel er maar 4! Toch maar die andere dan :p
|
En hier ben ik het weer kwijt????? *robvef niet Henkie niet meer kunnen volge* :( |
|
|
| Henkie_henk |
haha lol... scherp hoor Rob.. heel scherp..
Het kan beter zo zijn dat die mp3speler snel uitverkocht wordt dan kan ik me geld er tenminste niet meer aan opmake!
En dat laatste was cynisch/sarcastisch |
|
|
| TranceFool |
Bij mediamarkt heb ik ze eerst voor 300 goelde gezien. Wel stoere dingen, maar ik maak liever een selectie van mn beste muziek en zet die dan op CD.:)
Latuurrzzz.... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Bij mediamarkt heb ik ze eerst voor 300 goelde gezien. Wel stoere dingen, maar ik maak liever een selectie van mn beste muziek en zet die dan op CD.:)
Latuurrzzz.... |
Bedoel je niet zwarte markt? :p Plz paas me adres site tijd plaats alles :) |
|
|
| arno |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Bedoel je niet zwarte markt? :p Plz paas me adres site tijd plaats alles :) |
nee niet de zwarte markt, mediamarkt is een hele grote electronica zaak in rotterdam, over het algemeen zijn ze heel goedkoop.(cd's elders 42, 50 daar 29,95). Ze zitten op het beursplein tegenover de bramladage en naast een of ander muziek importwinkeltje. |
|
|
| Henkie_henk |
| Cool gaat ik een keertje heen! |
|
|
| Ding Chavez |
Ik heb nog wel een Philips Expanium MP3-Discman in de verkoop, wil zelf een Rio Volt gaan kopen zo gauw ik deze verkocht heb.
Hij doet het nog perfect en er is ook niks aan beschadigd. Interesse iemand?? |
|
|
| raoel |
Een tijdje geleden heb ik in eindhoven in een winkel een MP3 discman gezien voor F 350,-
Das ginne gein. Ik wou um zelf bijna kopen maar toch maar niet gedaan.
Hij kost eigenlijk meer dan F 500,-
Maar wat is het gave van dit ding???
Je kunt er ook nog eens VCD (video CD's) mee afspelen.
Dat zijn dus geen DVD's maar wel video's.
Of dat die aanbieding nog steedsgeld weet ik niet. Ik zal zaterdag nog wel eens kijken want dan kom ik er toch weer.
Het merk is
WAITEC
http://www.waitec.com/df-mp3.htm
degene die ik bedoel is de "tanky" |
|
|
| wiseguyz |
ik heb de riovolt gekocht in Amerika voor zo'n een kleine 8500 Bfr, gewoon de max van een speelgoedje, de foto is hier een beetje boven ook te zien (www.riohome.com) speelt gewone cds af, cd-r en cd-rw speelt ook mp3 files en wma .
ik krijg op een cd ongeveer 130 liedje in mp3 of 5 a 7 livesets en heb al een collectie van 20 cds
gewoon doen mensen |
|
|
| Robvef |
| quote: | Originally posted by wiseguyz
ik heb de riovolt gekocht in Amerika voor zo'n een kleine 8500 Bfr, |
F.Y.I.
Voor de niet belgen of mensen die niet regelmatig in Belgie komen.
8500 Bfr = ca. 460,00 gulden |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Robvef
F.Y.I.
Voor de niet belgen of mensen die niet regelmatig in Belgie komen.
8500 Bfr = ca. 460,00 gulden |
nou voor die prijs had ik toch liever een MD gekocht |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Henkie_henk
Bedoel je niet zwarte markt? :p Plz paas me adres site tijd plaats alles :) |
Ja, er zitten 2 mediamarkten in Rotterdam een in het centrum, adres weet ik nie, die Arno heeft uitgelegd. En er zit er ook een in het Alexandrium. Weet nie of je daar weles van gehoord hebt. Ze zijn in ieder geval heel goedkoop. Die discman was wel een aanbieding, dus kan zijn dat ze nu alweer iets duurder zijn.;)
Latuurrzzz.... |
|
|
|
|