return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 
mp3 discman (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Lex
Hmmm dat is idd een beetje triest. arno wanneer zijn je ouders jarig LOL.
Blik
zal ik wel een wijf zijn dan, ik weet alle verjaardagen van mijn vrienden en ook nog es alle telefoonnummers......
Akira
jezus vrouwen.....of eerlijk gezegd meisjes ze maken me soms echt helemaal gek zoals vandaag weer:p.

Maar in ieder geval ik denk dat 9 van de 10 topics enorm van hun onderwerp gaan afwijken maar ja dat boeit voor de rest ook nie
Henkie_henk
Telefoonnumers blik? heb jij geen speed dial? zo van nr dit en dat is "karel" nummer 2 is Henkie

We hebbe ook zon handig addresboek: "e" ingedrukt houwe (cijfertje 3 ;-) dan ga je naar de name met def.. appeltje eitje en heel snel.. daardoor weet ik dus ookal bijna geen nummers..

De verjaardage.. nou ik weet die van mezelf.. en die van een vriend van mij die ik al een half jaar niet heb gezien.. :) Dat zijn de enigste.

Vaderdag is morgen toch he? Guess wie der nix heeft haha.. ook vergeten LoL.. opzettelijk vergeten maar toch.

Ach ja wat ik elk weekend doe weet ik iniedergeval wel nog :D
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik
zal ik wel een wijf zijn dan, ik weet alle verjaardagen van mijn vrienden en ook nog es alle telefoonnummers......

Hehe ja misschien wel. Ook vrouwelijke trekjes.
hehe j/k
Blik
vaderdag vandaag??? LOL

ik heb dus ook niks
moogwai
quote:
Originally posted by Robvef
Ik koop alleen cd's als ik de artiest echt goed vind.

Dus vind ik het wel leuk om te hebben, maar geen zin om te betalen, dan download ik het. En dat is best wel veel.

Magik 7 heb ik dus weer wel gekocht.

Ik koop ook alleen cd's als ik de artiest echt goed vind... compilaties koop ik niet meer (alhoewel ik weleens een trancemaster meeneem).. Maar internet is echt goed voor de rest :D

quote:
vaderdag vandaag??? LOL

ik heb dus ook niks

Vaderdag ja.... ik heb ook niks... maar mijn ouders zijn dan ook een weekendje weg :D
TranceFool
Ha, mn vader zit met mn moeder in Griekenland, dus ik hoef niks te kopen, bespaart me weer geld:D
arno
quote:

de telfoon nummers van al mijn vrienden weet ik juist weer wel.

ik was vaderdag weer compleet vergeten vandaag, maar dat geeft niks want ik had ook niks voor moederdag en dan zou het oneerlijk zijn tegenover mn moeder.
Henkie_henk
Ja arno jij snapt em.. je kan niet de ene gaan voortrekke en de ander niet hehe :)

Robvef
Ik ben blij dat mijn moeder vaderdag onthoud en mijn vader moederdag. Komt het gesprek erop dan vragen wij, wat ze moeten hebben. Dat spelen we weer door aan mijn vader of moeder en die gaan het halen.
En later komen ze bij ons het geld innen.

Supermakkelijk. Zal nog wat worden als ik op mezelf ga!!
Dj Lex
Haha ik had ook nix voor me pa. Nou ik geef hem wel 25 guldens, kan die zelf gaan zoeken
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement