return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Wie is er beter....
View this Thread in Original format
DJ_Massive
In het verlengde van Switch's thread over Armin

'Roeleert' Armin meer dan Tiesto ?
DJ_Siesta
armin owned tiesto

zal ook ff goeie be-argumentatie geven

armin zn haar zit gewoon veel beter(Y),
jploveparade
Armin is lief, to is stout :o
DJ_Massive
!oneens btw
Teknikol
ze doen het allebei goed, alleen armin heeft pas zn album uitgebracht dus das de enige reden dat ik op hem heb gestemd
Ding Chavez
Ik heb voor de optie "er zijn nog 20 andere betere dj's" gekozen.
tango
Armin draait nog teveel van die slappe kazige trance plaatjes in zn sets.

Ook qua produceren vind ik tiesto veel beter. Het album van armin kan me totaal niet boeien, terwijl ik nu nog regelmatig naar In My Memory luister.

100% Tiesto here........

grtz,
TNG
Switch
ik vind tiesto beter mixen
Djeebie
Tiësto

Hij draait veel gevarieerder dan Armin, hoewel Armin (de laatste tijd) toch ook wel hele goeie sets neer kan zetten met variatie.

Daarnaast vind ik Tiësto een veel betere producer dan Armin.
Subsonik
Armin ownt Jan Wayne, maar meer ook niet

Oneens dus

DJ_Massive
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik heb voor de optie "er zijn nog 20 andere betere dj's" gekozen.


die had ik er nou expres net niet bijgezet :rolleyes:
tijs08
Ga toch voor Armin! Komt waarschijnlijk omdat hij net iets meer in mijn straatje draait.. super zweverig en melodieus.

Alleen denk ik dat het 'in concert' niet iets voor Armin is, althans Tiesto kan dit dan weer veeeeel beter.

Armin voor de kleinere clubs en Tiesto ook en voor de wat grote..

WTF ik kan eigenlijk niet kiezen! Het blijven 2 Hollanders duzz.. en dan hebben we Feryy ook nog trouwens :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement