|
Weekender! - fredagen den 27:e juni...
|
View this Thread in Original format
| Fokused |
Fokused & GK proudly presents WEEKENDER!
Weekly beats, booms and undergound sessions
Every Friday at Göta Källare, Folkungagatan 45, Stockholm
Fredagen den 27:e Juni
Mainfloor:
Orkidea (Unity, FIN)
Parham (Fokused/Vapour rec.)
Rouzbeh Delavari (Deep Rec.)
The Balcony:
Raymond Baaklini
Christian Otaegui
Öppettider: 21.00-03.00
Entré: 100 kr (120 kr - icke medlemmar)
Fri entré innan 22.30
Medlemskorten är klara och kan hämtas på plats.
Ni är varmt välkommna.
Mvh, Fokused |
|
|
| mindshooter |
| Im there....vilka andra kommer nu då? :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag har redan lagt in denna fest i min party agenda för länge sen
Klart man kommer :) Vi ses alla glada :gsmile: |
|
|
| zamson |
| jag ska dit :) man får inte missa orkidea :crazy: |
|
|
| Gaby |
DET HÄR ÄR ETT MÅSTE!!!!
Inte nog med dessa bra djs så kommer Tornamento köra på GK tidgt på kvällen... DANA BERGKVIST vs JOEL MULL!! |
|
|
| NordLight |
Yo!
Orkidea yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ska verkligen försöka ta mig dit. Någon som vet vilken tid Orkidea lirar?
Greetz
NordLight |
|
|
| Kraith |
| quote: | Originally posted by NordLight
Någon som vet vilken tid Orkidea lirar? |
01-03. |
|
|
| mindshooter |
| quote: | Originally posted by NordLight
Yo!
Orkidea yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ska verkligen försöka ta mig dit. Någon som vet vilken tid Orkidea lirar?
Greetz
NordLight |
Yeah klart du ska komma :) vi blir nog många! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Ja de blir kul... har lovat Parham att filma lite också... får se hur de blir, brukar va mörkt där.
Ett "hett" tips... klä er lätt för det brukar bli mycket varmt efter ett tag eftersom GK från början inte var byggt för ett så dansant folk som husserar på Fokused Weekender :toothless |
|
|
| zamson |
det är det jag älskar med sköna fester som fokused... man får klä sig i bekväma kläder.. hatar att behöva glida runt i kavaj och loafers - känns ju inte rätt alls (vilket blir alldeles för ofta när man drar ut med vissa kompisar)..
:) ses ikväll
edit: förresten steve det slog mig att din o min avatar e väldigt lika :cool: |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by zamson
det är det jag älskar med sköna fester som fokused... man får klä sig i bekväma kläder.. hatar att behöva glida runt i kavaj och loafers - känns ju inte rätt alls (vilket blir alldeles för ofta när man drar ut med vissa kompisar)..
:) ses ikväll
edit: förresten steve det slog mig att din o min avatar e väldigt lika :cool: |
Ja fast min har ne pyjamas på sig ;) |
|
|
|
|