return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 
Weekender! - fredagen den 27:e juni...
View this Thread in Original format
Fokused
Fokused & GK proudly presents WEEKENDER!
Weekly beats, booms and undergound sessions
Every Friday at Göta Källare, Folkungagatan 45, Stockholm

Fredagen den 27:e Juni


Mainfloor:
Orkidea (Unity, FIN)
Parham (Fokused/Vapour rec.)
Rouzbeh Delavari (Deep Rec.)


The Balcony:
Raymond Baaklini
Christian Otaegui



Öppettider: 21.00-03.00

Entré: 100 kr (120 kr - icke medlemmar)
Fri entré innan 22.30
Medlemskorten är klara och kan hämtas på plats.

Ni är varmt välkommna.

Mvh, Fokused
mindshooter
Im there....vilka andra kommer nu då? :)
lonne
Kommer nog dit !
SteveTranz4ever
Jag har redan lagt in denna fest i min party agenda för länge sen

Klart man kommer :) Vi ses alla glada :gsmile:
zamson
jag ska dit :) man får inte missa orkidea :crazy:
Gaby
DET HÄR ÄR ETT MÅSTE!!!!

Inte nog med dessa bra djs så kommer Tornamento köra på GK tidgt på kvällen... DANA BERGKVIST vs JOEL MULL!!
NordLight
Yo!
Orkidea yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ska verkligen försöka ta mig dit. Någon som vet vilken tid Orkidea lirar?

Greetz
NordLight
Kraith
quote:
Originally posted by NordLight
Någon som vet vilken tid Orkidea lirar?


01-03.
mindshooter
quote:
Originally posted by NordLight
Yo!
Orkidea yehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.
Ska verkligen försöka ta mig dit. Någon som vet vilken tid Orkidea lirar?

Greetz
NordLight


Yeah klart du ska komma :) vi blir nog många!
SteveTranz4ever
Ja de blir kul... har lovat Parham att filma lite också... får se hur de blir, brukar va mörkt där.

Ett "hett" tips... klä er lätt för det brukar bli mycket varmt efter ett tag eftersom GK från början inte var byggt för ett så dansant folk som husserar på Fokused Weekender :toothless

zamson
det är det jag älskar med sköna fester som fokused... man får klä sig i bekväma kläder.. hatar att behöva glida runt i kavaj och loafers - känns ju inte rätt alls (vilket blir alldeles för ofta när man drar ut med vissa kompisar)..

:) ses ikväll

edit: förresten steve det slog mig att din o min avatar e väldigt lika :cool:
SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by zamson
det är det jag älskar med sköna fester som fokused... man får klä sig i bekväma kläder.. hatar att behöva glida runt i kavaj och loafers - känns ju inte rätt alls (vilket blir alldeles för ofta när man drar ut med vissa kompisar)..

:) ses ikväll

edit: förresten steve det slog mig att din o min avatar e väldigt lika :cool:


Ja fast min har ne pyjamas på sig ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 
Privacy Statement