|
למה המדינה שלנו מדרדרת?
|
View this Thread in Original format
| H.A. |
| יותר נכון: "לאן המדינה שלנו מדרדרת"... |
|
|
| warpedd_ |
אני כבר לא יודע מה להגיד
אתמול ביאיר לפיד היתה איזה אחת שדקרו למוות את בעלה מולה בגלל ריב של כלבים
מדינה משוגעת כל אחד לוקח פה את החוק לידיים מה יהיה |
|
|
| NaOren |
אווי איזה אנשים יש...
טוב נו...
בת ים |
|
|
| DjChook |
חחחחח הצחקת אותי אורן :)
יו למרות שזה לא ככ קשור זה מזכיר לי מה היה היום
כבר שלוש ימים שאני ואבא שלי מנסים לתפוס את הבקום
לא עונים לא בטלפון ולא בפקס
או שתפוס
אז אבא שלי התעצבן ונסענו לשם הבוקר
אבא שלי סגן אלוף במילואים, אז יש לו כניסה יעני לכל בסיס שהוא רוצה
בקיצר אנחנו נכנסים לבקום, יעני גם בלי זימון
ואז אנחנו מגיעים לבניין,
יש שתי חיילות בכניסה והן עוצרות אותנו
ומסבירות לאבא שלי שהוא לא יכול להכנס בלי זימון
אז הוא אומר להם שהוא רוצה לדבר עם ראש מדור רפואה
והיא אומרת לו שהיא בחופשה
וכל הבקום ביום חופש היום, ואף אחד לא נמצא
בקיצר אבא שלי מתחיל להתווכח איתה ולריב איתה והיא דיברה ממש לא יפה
ואז אבא שלי מתחיל לקלל את הצבא ושטויות כאלה ואתם יודעים
"ככה המדינה שלנו נראת"
ואז הוא אמר משפט חכם
הרי בחיים האמיתים אין מצב שהיא הייתה מדברת ככה למישהו שיותר מבוגר ממנה
אבל זה שהיא עם מדים עכשיו ויש לה את הכח למנוע ממנו להכנס אז היא נהנת מיזה מאד
בקיצר השורה התחתונה שאנחנו חיים במדינה שהכבוד בה כלפי הזולת שואף ל 0
וזה מגעיל אותי |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחח הצחקת אותי אורן :)
יו למרות שזה לא ככ קשור זה מזכיר לי מה היה היום
כבר שלוש ימים שאני ואבא שלי מנסים לתפוס את הבקום
לא עונים לא בטלפון ולא בפקס
או שתפוס
אז אבא שלי התעצבן ונסענו לשם הבוקר
אבא שלי סגן אלוף במילואים, אז יש לו כניסה יעני לכל בסיס שהוא רוצה
בקיצר אנחנו נכנסים לבקום, יעני גם בלי זימון
ואז אנחנו מגיעים לבניין,
יש שתי חיילות בכניסה והן עוצרות אותנו
ומסבירות לאבא שלי שהוא לא יכול להכנס בלי זימון
אז הוא אומר להם שהוא רוצה לדבר עם ראש מדור רפואה
והיא אומרת לו שהיא בחופשה
וכל הבקום ביום חופש היום, ואף אחד לא נמצא
בקיצר אבא שלי מתחיל להתווכח איתה ולריב איתה והיא דיברה ממש לא יפה
ואז אבא שלי מתחיל לקלל את הצבא ושטויות כאלה ואתם יודעים
"ככה המדינה שלנו נראת"
ואז הוא אמר משפט חכם
הרי בחיים האמיתים אין מצב שהיא הייתה מדברת ככה למישהו שיותר מבוגר ממנה
אבל זה שהיא עם מדים עכשיו ויש לה את הכח למנוע ממנו להכנס אז היא נהנת מיזה מאד
בקיצר השורה התחתונה שאנחנו חיים במדינה שהכבוד בה כלפי הזולת שואף ל 0
וזה מגעיל אותי |
זה קצת לא נכון..
החיילת אולי דברה לא יפה..אבל יש הרבה מאוד חיילים \ חיילות שלא חושבים על הנאה אישית כמו שהצגת את זה.. פשוט מבצעים את התפקיד שלהם מה יש?
זה שאבא שלך מבוגר זה משהו אחד וזה נכון שצריך לכבד אותו אבל מצד שני היא עדיין צריכה לבצע את התפקיד שלה כמו שצריך..
שתיהיה בצבא תבין חח
---
טוב לא חדש כל הסיפורים האלה עם הדקירות ואיומים...
אף אחד כאן לא חי בבועה וכולם יודעים שדברים כאלה קורים...
הקטע העצוב הוא שאין מה לעשות בקשר לזה..
הקטע הבכלל עצוב זה שזאת לא הסיבה היחידה שהמדינה שלו מדרדרת...
יש עוד 1001 סיבות...
יאלללה בייי |
|
|
| DjChook |
אחי
יודע מה עזוב מבוגר
היא יודעת שהוא סגן אלוף ! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by DjChook
אחי
יודע מה עזוב מבוגר
היא יודעת שהוא סגן אלוף ! |
חח לך תדע מה עבר לה בראש....
אבל יש מצב הם קיבלו פקודה מלמעלה לא להכניס אף אחד אפילו אם זה ראש הממשלה...
אבל אני בספק.. |
|
|
| NaOren |
אני לא חושב שהמדינה שלנו חרא
במדינות אחרות יש דברים יותר גרועים...
אני אוהב את ישראל
ולפי דעתי בגלל הערבים המדינה שלנו נחשבת לחרא
בגלל זה צריך לעיף אותם לים |
|
|
|
|