|
סלולר (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
דווקא עדיף את הסלידר לא מבחינת התוכן על הנוקיה אלא מבחינת הגודללל
הנוקיה כ\זה מעצבן!! |
|
|
| TTman |
יש לי סמסונג 514 של סלקום
קקה של מכשיר
אבל ממש קקה
אני מת להחליף אותו, אבל אין לי זמן לנסוע לסלקום
:( |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by EternalMusic
יש לי מקרר |
לי יש שלט
:P |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
דווקא עדיף את הסלידר לא מבחינת התוכן על הנוקיה אלא מבחינת הגודללל
הנוקיה כ\זה מעצבן!! |
על מה אתה מדבר בכלל?
ה8310 פי10 יותר קטן מה824 או כל פלאפון של סמסונג
ויש עוד כמה כמוהו ברחבי נוקיה |
|
|
| DjChook |
| אני שונא פומיות ! |
|
|
| Segev |
יש לי אחד במושב הביא פלאפון מחו"ל אני חושב פלאפון של פנאסוניק מזה קטן חבל על הזמן אבל אין לו שום דבר מיוחד
הוא בערך 3 ס"מ לאורך ולרוחב איזה 1.5 ס"מ |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by Segev
יש לי אחד במושב הביא פלאפון מחו"ל אני חושב פלאפון של פנאסוניק מזה קטן חבל על הזמן אבל אין לו שום דבר מיוחד
הוא בערך 3 ס"מ לאורך ולרוחב איזה 1.5 ס"מ |
:eyes: :eyes: :eyes:
מה אתה דפוק?! איפה נכנסים הכפתורים?! ואיך לעזאזל לוחצים עליהם?!
ה8310 הוא אורך 9.משהו ס"מ ואני בקושי לוחץ על הכפתורים! |
|
|
| -CosmicFire- |
| הביא לו שלט של אותו |
|
|
| Hell_Copter |
הכי מגניב הפלאפונים האלה שנראים כאילו הם מצלמה
אשכרה ילדים באים בדיסקוטק לבנות ומסתלבטים עליהן ככה!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| -CosmicFire- |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הכי מגניב הפלאפונים האלה שנראים כאילו הם מצלמה
אשכרה ילדים באים בדיסקוטק לבנות ומסתלבטים עליהן ככה!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
איזה פלאפון נראה כמו מצלמה??
יש את הפלאפון הענק המגעיל הזה של נוקיה שמצלם בוידאו טוב
אבל הוא עולה 100שקל בחודש
וחבר שלי זכה בו בהגרלה (הוא עולה 3600שקל בכללי)
ואף אחד לא רוצה לקנות אותו :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
איזה פלאפון נראה כמו מצלמה??
יש את הפלאפון הענק המגעיל הזה של נוקיה שמצלם בוידאו טוב
אבל הוא עולה 100שקל בחודש
וחבר שלי זכה בו בהגרלה (הוא עולה 3600שקל בכללי)
ואף אחד לא רוצה לקנות אותו :crazy: :crazy: |
זה לא שהוא נראה כמו מצלמה
פשוט הוא קטן ויש לו כזה עיגול שהוא בעצם צג
אבל נראה כמו הזה של המצלמה |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הכי מגניב הפלאפונים האלה שנראים כאילו הם מצלמה
אשכרה ילדים באים בדיסקוטק לבנות ומסתלבטים עליהן ככה!!
:stongue: :stongue: :stongue: :stongue: |
אחי יש לי להגיד לך יותר מיזההה
יש כאלה שמיביאים גם מצלמה בלי פילים ופשוט עושים את עצמם כמצלמים וככה מתחילים עם בחורות |
|
|
|
|