return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
סלולר
View this Thread in Original format
-CosmicFire-
חברססססססססססססססס
מה קורה איתכם
אני שמח מעל הראש קיבלתי ברוך השם סמסונג 824 הצבעוני החדש במקום הנוקיה 3330 המעפן שהיה לי :}}
חברה איזה מכשיר יש לכם פרסמו... :)
NyKoN
תתחדש אחי
יש לאבא שלי 824.. פלאפון נחמד ביותר

לי יש נוקיה 8310
:P
-CosmicFire-
תודה אחי
ה8310 זה הנוקיה הקטן עם האורות בין הקפטורים??
עם הפאנל השקוף?
TinkerbeL
לי יש סמסונג 514
של סל-כלום
H.A.
ולי אין בכלל
עד עכשיו -מבחירה, ואני מסתדר אחלה

אני מניח שיגיע היום בו אני אצתרך אחד...ועד אז,טוב לי בלי
:D
Hell_Copter
לי יש נוקיה
3510i
הצבעוני

אני מאוד מרוצה ממנו :)
Djsamorai
יש לי נוקיה מסריח כזההה מזה לא מרוצה מימנו !!
ד"א ..
תיתחדש אחי
itamarsan
תתחדש אחי!!!!!!!!
אני יש לי את הסמסונג 624 כמו שלך רק בלי צבאא
חוץ מהקטע שהסוללה נגמרת מהר הוא מצויןןן
NyKoN
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
תודה אחי
ה8310 זה הנוקיה הקטן עם האורות בין הקפטורים??
עם הפאנל השקוף?


כפתורים
וכן
מתחת לשם שלי יש תמונה שלו
:P
LA©
תתחדש אחי!!!!
.יש לי את הסמסונג כמו שלך כבר שלושה חודשים בערך, ואני מאוד מרוצה
תאמת, שיש לי שניים כרגע.. אחד סלקום והשני (החדש) אורנג'. הישן היה נוקיה הקטן הזה...
הבעיה היחידה עם הפלאפון היא הבטרייה שנגמרת ממש מהר יחסית לנוקיה.. לקח לי זמן להתרגל

Sniper
ורק לי יש את ה
Sk
הראשון שיצא
חחח:]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by itamarsan
תתחדש אחי!!!!!!!!
אני יש לי את הסמסונג 624 כמו שלך רק בלי צבאא
חוץ מהקטע שהסוללה נגמרת מהר הוא מצויןןן


אתה לא תראה צבא באף פלאפון
קשה מאוד להכניס כל כך הרבה חיילים לדבר כל כך קטן :p


ודרך אגב...
הבטריה שלי נגמרת אחרי ים זמן
אני מחזיק איתו כמה ימים טובים גם אם אני מדבר לא מעט...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement