|
סלולר
|
View this Thread in Original format
| -CosmicFire- |
חברססססססססססססססס
מה קורה איתכם
אני שמח מעל הראש קיבלתי ברוך השם סמסונג 824 הצבעוני החדש במקום הנוקיה 3330 המעפן שהיה לי :}}
חברה איזה מכשיר יש לכם פרסמו... :) |
|
|
| NyKoN |
תתחדש אחי
יש לאבא שלי 824.. פלאפון נחמד ביותר
לי יש נוקיה 8310
:P |
|
|
| -CosmicFire- |
תודה אחי
ה8310 זה הנוקיה הקטן עם האורות בין הקפטורים??
עם הפאנל השקוף? |
|
|
| TinkerbeL |
לי יש סמסונג 514
של סל-כלום |
|
|
| H.A. |
ולי אין בכלל
עד עכשיו -מבחירה, ואני מסתדר אחלה
אני מניח שיגיע היום בו אני אצתרך אחד...ועד אז,טוב לי בלי
:D |
|
|
| Hell_Copter |
לי יש נוקיה
3510i
הצבעוני
אני מאוד מרוצה ממנו :) |
|
|
| Djsamorai |
יש לי נוקיה מסריח כזההה מזה לא מרוצה מימנו !!
ד"א ..
תיתחדש אחי |
|
|
| itamarsan |
תתחדש אחי!!!!!!!!
אני יש לי את הסמסונג 624 כמו שלך רק בלי צבאא
חוץ מהקטע שהסוללה נגמרת מהר הוא מצויןןן |
|
|
| NyKoN |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
תודה אחי
ה8310 זה הנוקיה הקטן עם האורות בין הקפטורים??
עם הפאנל השקוף? |
כפתורים
וכן
מתחת לשם שלי יש תמונה שלו
:P |
|
|
| LA© |
תתחדש אחי!!!!
.יש לי את הסמסונג כמו שלך כבר שלושה חודשים בערך, ואני מאוד מרוצה
תאמת, שיש לי שניים כרגע.. אחד סלקום והשני (החדש) אורנג'. הישן היה נוקיה הקטן הזה...
הבעיה היחידה עם הפלאפון היא הבטרייה שנגמרת ממש מהר יחסית לנוקיה.. לקח לי זמן להתרגל |
|
|
| Sniper |
ורק לי יש את ה
Sk
הראשון שיצא
חחח:] |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by itamarsan
תתחדש אחי!!!!!!!!
אני יש לי את הסמסונג 624 כמו שלך רק בלי צבאא
חוץ מהקטע שהסוללה נגמרת מהר הוא מצויןןן |
אתה לא תראה צבא באף פלאפון
קשה מאוד להכניס כל כך הרבה חיילים לדבר כל כך קטן :p
ודרך אגב...
הבטריה שלי נגמרת אחרי ים זמן
אני מחזיק איתו כמה ימים טובים גם אם אני מדבר לא מעט... |
|
|
|
|