|
Gezamelijke Myplay locker 2 (VERGEET NIET "SIGN-OUT" TE DOEN!) (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Optimus Trance |
| he tango, check je pm fftjes, als je wil:D |
|
|
| Henkie_henk |
| Ja leuk dat julie als password hebben "leesdieanderemyplaythreadooknogff" |
|
|
| Glaniskanis |
Ha jongens
een nieuwe locker dan maar
Okeej, ik zal strax ff Ralphie B - Massive uppen (hoe vaak nog ;)) en misschien nog wel iets meer.
Oh nee dan heb ik eerst die pass nodig
Uuh wie is het snelst
Henkie, check je PM :p
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| Glaniskanis |
| quote: | Originally posted by Optimus Trance
misschien een domme vraag, maar dat moet dus een "echte" emailadres zijn? dus 1tje die bestaat? |
Oeps vergeten te zeggen
Dat hoeft dus niet nee :D
Greetz,
Glaniskanis |
|
|
| tango |
Tering zeg, in een keer heel mn pm box vol met aanvragen voor de pass.
Misschien dat jullie het beter hier effe aan kunnen vragen zodat ik dan jullie pm.
De login is in ieder geval:
[email protected]
En de pas kun je van mij of nog een paar andere knakkers krijgen. (beslis zelf maar of je vind dat diegene hem mag hebben ofniet, maar zeg het wel van het "sign out" gebeuren want een tweede locker op die manier verliezen zou de druppel zijn ;) )
Verder zit nu alleen Ralphie B - Massive erin.
grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
| Je kan mij ook pmen :) |
|
|
| tango |
he henk, ik zag in m'n email dat je me geprobeerd hebt te pm'en, maar mn box zat vol, dus wazzup?
grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
| ik zou het niet meer wete :) |
|
|
| tango |
Slaapgebrek lijdt tot geheugenverlies henk :D
grtz,
TNG |
|
|
| Henkie_henk |
Ow ik krijg me slaap wel hoor :) dat ik om 3 uur naar bed ga betekent ook dat ik om 12 uur opsta.. (behalve vanmorge dan ;-)
maarrrrr back 2 myplay he :p |
|
|
| TranceFool |
Jammer van de oude locker, kan iemand mij het adres van de nieuwe mailen naar [email protected]
THANX! |
|
|
| Dj Lex |
| Hehe ik heb ook al een paar aanvragen gekregen voor de pass. ik had ook die ralphie B er in willen stoppen |
|
|
|
|