return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
Gezamelijke Myplay locker 2 (VERGEET NIET "SIGN-OUT" TE DOEN!)
View this Thread in Original format
tango
ja jongens, hier is de verklaring van de oude locker:

quote:
Originally posted by tango
Ja, jongens de locker is closed. Ik zal het effe snel uitleggen.

Je mag bij myplay maximaal 5 connecties open hebben staan in een locker. Dat is geen probleem als iedereen "sign out" doet als hij klaar is met downloaden (dus voordat je de interexplorer afsluit.) Dat is dus niet gedaan. Mensen hebben dat ding gewoon afgesloten en dan blijft je connectie dus open staan. En dan hoeven er nog maar een paar in te loggen en je zit boven de 5 en je locker wordt gesloten.

Erg jammer, maar ondanks de waarschuwingen hebben mensen dus niet sign out gedaan, erg jammer :(

grtz,
TNG


Maar we moeten dus een nieuwe locker starten. Hoe gaan we hem noemen (althans de email?) want die oude is dus al bezet ;)

post on!!

grtz,
TNG
Dj Lex
[email protected]
Optimus Trance
misschien een domme vraag, maar dat moet dus een "echte" emailadres zijn? dus 1tje die bestaat?
tango
Ha lex, je brent me op een idee! :D

we pakken gewoon: [email protected]

Die heb ik nu aangemaakt, gewoon met hetzelde password ;)

veel plezier.

Grtz,
TNG
Blik
quote:
Originally posted by Optimus Trance
misschien een domme vraag, maar dat moet dus een "echte" emailadres zijn? dus 1tje die bestaat?


was [email protected] dan ook een echt e-mailadres??

ik zou in ieder geval iets gemakkelijks doen, wat je kan onthouden en wat kort is, password in ieder geval "holland" is wel lekker makkie en dan e-mail dan iets van "[email protected]"
Blik
quote:
Originally posted by tango
Ha lex, je brent me op een idee! :D

we pakken gewoon: [email protected]

Die heb ik nu aangemaakt, gewoon met hetzelde password ;)

veel plezier.

Grtz,
TNG


haha dit is echt toeval!!!!!!!!leuk

dus dit is em dan:

**DELETED**

PM me maar voor de details, krijgt pas antwoord vanaf vrijdag avond, want dan ben ik er pas weer:p
Dj Lex
quote:
Originally posted by Blik


was [email protected] dan ook een echt e-mailadres??

ik zou in ieder geval iets gemakkelijks doen, wat je kan onthouden en wat kort is, password in ieder geval "holland" is wel lekker makkie en dan e-mail dan iets van "[email protected]"


volgens mij was dat geen echte, want hier eindigt het toch op net????
tango
quote:
Originally posted by Blik


haha dit is echt toeval!!!!!!!!leuk

dus dit is em dan:

e-mail: [email protected]
**DELETED**


Tering blik, ben jij nou mod ? :p

Het is natuurlijk niet slim dat je de pass zo spread. :o Nu kan iedere visitor die hier toevallig komt de locker dus deleten ofzo. Daar gaan we weer ;)

grtz,
TNG
Optimus Trance
quote:
Originally posted by Blik


haha dit is echt toeval!!!!!!!!leuk

dus dit is em dan:

e-mail: [email protected]
**DELETED**


ssssssstttttt......stil man, niet iedereen mocht m hebben toch????
tango
Ik heb de pass weer veranderd :p

pm mij,blik,lex of henkie voor de details.

grtz,
TNG

Blik
quote:
Originally posted by tango
Ik heb de pass weer veranderd :p

pm mij,blik,lex of henkie voor de details.

grtz,
TNG


heb ik net al de passwords deleted de van mij gequote waren:rolleyes:
Blik
leuk password Tango, is een goeie, die blijft in je hoofd hangen (hoop ik):D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement