|
18 år! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Dioxys |
okok, ni får också vara med på listan ;)
dioxys
mindshooter
vizay
Xo|oX
kongo_kim
A-Gren
någon mer kanske? :)
pazi? eller är du 84 kanske? :) |
|
|
| mindshooter |
Välkommen i klubben....nu orkar jag inte kolla vart du bor men bor i sthlm så RÄKNAR jag med att du joinar resten av oss som ska se orkidea ikväll!
GRATTIS! |
|
|
| zamson |
grattis.... 18 e skoj... 19 kommer bli tråkigt... 20 blir skoj... sen kan det få börja gå lite saktare :)
//Zamson (84) :) |
|
|
| Glorie |
grattis din galning (hehe) :) ja läste nånstans att du pluggar på rudbecksskolan... såvitt ja vet finns det bara en rudbecksskola...alltså vet ja var Mordor ligger :p
ja e släkt me rudbeckius ;) i raka led nedåt :) inte för att han var så känd men ;) |
|
|
| St_Andrew |
GRATTIS!
| quote: | Originally posted by Glorie
grattis din galning (hehe) :) ja läste nånstans att du pluggar på rudbecksskolan... såvitt ja vet finns det bara en rudbecksskola...alltså vet ja var Mordor ligger :p
ja e släkt me rudbeckius ;) i raka led nedåt :) inte för att han var så känd men ;) |
Såvitt jag vet, finns det TVÅ! :D |
|
|
| ScuL |
grattis :)
hehe kanske kan du kombinera din resa till Six Flags med en fest ;) |
|
|
| A-Gren |
| quote: | Originally posted by St_Andrew
GRATTIS!
Såvitt jag vet, finns det TVÅ! :D |
Jaaa, det finns ett i sollentuna (det bra) =) sen ett i Upsala nånstans va? =P orka åka dit :) |
|
|
| A-Gren |
| quote: | Originally posted by ScuL
grattis :)
hehe kanske kan du kombinera din resa till Six Flags med en fest ;) |
Jag har hört att det finns mycket knark i Holland :P
Men han ville inte gå på nån sånn fest =)
Jag e trött :wtf: |
|
|
| ScuL |
det finns för mycket knark, och jag hatar det. :rolleyes:
ajö |
|
|
| Dioxys |
du SKOJJAR!!! du kan väll förfan inte gå på rudbecksskolan!?
den som är i sollentuna?? :eyes: :eyes: :conf: |
|
|
| St_Andrew |
| quote: | Originally posted by A-Gren
Jaaa, det finns ett i sollentuna (det bra) =) sen ett i Upsala nånstans va? =P orka åka dit :) |
En i örebro oxå den jag går på :D
trodde oxå bara det fanns en till fören några dagar sedan.....
Dioxys: Inge skit om nån Rudbecksskola.... =) |
|
|
| A-Gren |
| quote: | Originally posted by Dioxys
du SKOJJAR!!! du kan väll förfan inte gå på rudbecksskolan!?
den som är i sollentuna?? :eyes: :eyes: :conf: |
JAg går där jooooo!!! Är det nå konstigt med det eller? :whip: |
|
|
|
|